به گزارش پردیسان آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این موزه همه روزه در ایام نوروز میزبان علاقه مندان به آثار فاخر متعلق به ادوار مختلف تاریخی و سبک های مختلف هنری بود و روزانه یک هزار تا یک هزار و ۷۰۰ بازدیدکننده داشت. همچنین مقامات مختلفی نیز از جمله رییس کمیته […]

به گزارش پردیسان آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این موزه همه روزه در ایام نوروز میزبان علاقه مندان به آثار فاخر متعلق به ادوار مختلف تاریخی و سبک های مختلف هنری بود و روزانه یک هزار تا یک هزار و ۷۰۰ بازدیدکننده داشت.
همچنین مقامات مختلفی نیز از جمله رییس کمیته ملی موزه های ایران ( ایکوم)، مهمان موزه بانک ملی ایران در این ایام بودند و تورهای گردشگری متعددی نیز این موزه را مقصد دید و بازدیدی خود قرار دادند.
در موزه بانک ملی ایران، اشیای قدیمی و با ارزشی شامل آثار هنری، سکه و نشان یادبود، اسناد و تاریخچه بانکداری، صنایع دستی و… به نمایش گذاشته شده است.
لازم به ذکر است، بازدید مجازی از بناهای فاخر و نفیس ۱۴ شعبه منتخب و ساختمان های برج آب و سردار اسعد بختیاری نیز از طریق سایت موزه به نشانی https://museum.bmi.ir و همچنین اپلیکیشن موزه (نسخه اندروید) نیز امکان پذیر است.
موزه بانک ملی ایران در خیابان فردوسی، بالاتر از خیابان سرهنگ سخایی واقع است.