مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به نظرسنجی از نخبگان علمی و اجرایی در جریان تدوین برنامه دوم مدیریت شهری از ارسال فرم‌های نظرسنجی به خبرگزاری‌ها و اصحاب مطبوعات خبر داد.

مهدی کلانترزاده در گفت‌وگو با پردیسان آنلاین، با اشاره به نظرسنجی از نخبگان علمی استان قم به‌منظور استفاده در تدوین برنامه دوم مدیریت شهری، اظهار داشت: فرم‌های نظرسنجی به‌منظور دریافت نظرات کارشناسی در رابطه با فعالیت‌ها و اقدامات شهرداری درگذشته و نیازهای پیش‌رو به انجمن یا کانون‌های تخصصی و کانون وکلا و مهندسین ارسال شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به نظرسنجی از پزشکان در جریان این نظرسنجی نیز تصریح کرد: خبرگزاری‌ها و فعالان عرصه مطبوعات نیز ازجمله نخبگانی هستند که از نظرات آنها در قالب فرم‌های نظرسنجی احصا و در تدوین برنامه دوم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کلانترزاده به استفاده از نظرات فعالان برجسته تجاری استان نیز اشاره کرد و گفت: اتاق‌های اصناف نیز در جریان تدوین برنامه دوم فرم نظرسنجی دریافت کرده‌اند.

وی از نظرسنجی از مدیریت هایپرمارکت‌های بزرگ شهری هم خبر داد و افزود: روسا یا نمایندگان خوشه‌های صنعتی استان نیز در این نظرسنجی شرکت داده خواهند شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم همچنین از ارسال نامه جداگانه به رئیس بنیاد نخبگان نیز خبر داد و تأکید کرد: علاوه بر همه نخبگانی که به‌صورت مستقیم در نظرسنجی شرکت داده‌شده‌اند از بنیاد نخبگان هم درخواست شده است که نخبگانی علمی بیشتری را به‌منظور شرکت در این نظرسنجی معرفی کنند.