به گزارش روز شنبه شرکت مخابرات ایران، «مجید صدری» افزود: با توسعه درگاه های غیر حضوری و ارتباط با مشتریان از جمله مخابرات من، سامانه ۲۰۰۰ و کد دستوری ستاره ۲۰۲۰ مربع با ارائه تمام خدمات ممکن، از ترددهای غیر ضروری شهروندان و مشتریان به منظور دریافت خدمات، خودداری کرده و نقشی مهم در عدم […]

به گزارش روز شنبه شرکت مخابرات ایران، «مجید صدری» افزود: با توسعه درگاه های غیر حضوری و ارتباط با مشتریان از جمله مخابرات من، سامانه ۲۰۰۰ و کد دستوری ستاره ۲۰۲۰ مربع با ارائه تمام خدمات ممکن، از ترددهای غیر ضروری شهروندان و مشتریان به منظور دریافت خدمات، خودداری کرده و نقشی مهم در عدم انتشار بیماری کرونا در سطح جامعه ایفا می کنند.

 وی افزود: هم اکنون در تمام مراحل دریافت خدمات مخابراتی از جمله تلفن ثابت، دیتا و … نیاز مشتریان به مراجعه حضوری به شدت کاهش یافته است که می‌تواند نقش مهمی در کاهش تردد و ابتلا به ویروس کرونا داشته باشد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اهمیت پرداخت‌های غیرحضوری در کاهش تردد و آلایندگی محیط زیست و همچنین سرعت در پرداخت و تحقق ارتباطی فراگیر اعلام کرد: در چنین موارد بحرانی همانند انتشار بیماری ویروسی کرونا، با استقبال گسترده مشتریان از این پرداخت‌ها، سلامت جامعه و مشتریان تضمین شده و احتمال ابتلا به بیماری کاهش می یابد.