به گزارش پردیسان آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این ارتباط تلفنی علاوه بر شنیدن پیشنهادها و انتقادها، به سوالات مرتبط با حوزه های مختلف پاسخ داده شد. عباس شفیعی رئیس هیئت مدیره ، سیدفرید موسوی عضو هیات عامل و معاون اعتباری و بانکداری شرکتی و مدیران بخش اعتباری بانک ملی […]

به گزارش پردیسان آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این ارتباط تلفنی علاوه بر شنیدن پیشنهادها و انتقادها، به سوالات مرتبط با حوزه های مختلف پاسخ داده شد.

عباس شفیعی رئیس هیئت مدیره ، سیدفرید موسوی عضو هیات عامل و معاون اعتباری و بانکداری شرکتی و مدیران بخش اعتباری بانک ملی ایران امروز پاسخگوی سوالات مشتریان بودند.

ارتباط مستمر و بی واسطه مسئولان و مشتریان از جمله سیاست های محوری مدیرعامل بانک ملی ایران است که بر این اساس این روند، طراحی و آغاز شده و ادامه خواهد داشت.

حضور در مراکز صنعتی و تولیدی و رفع مشکلات مشتریان از دیگر اقدامات بانک ملی ایران در جهت ایجاد ارتباط بی واسطه با مشتریان است.