به گزارش پردیسان آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، وی در این ارتباط تلفنی علاوه بر شنیدن پیشنهادها و نظرات مشتریان، به سوالات مرتبط با حوزه های مختلف پاسخ داد. با توجه به حجم بالای فعالیت های بانک ملی ایران و طرح ها و خدمات مختلف این بانک، سوالات متعددی برای مشتریان […]

به گزارش پردیسان آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، وی در این ارتباط تلفنی علاوه بر شنیدن پیشنهادها و نظرات مشتریان، به سوالات مرتبط با حوزه های مختلف پاسخ داد.

با توجه به حجم بالای فعالیت های بانک ملی ایران و طرح ها و خدمات مختلف این بانک، سوالات متعددی برای مشتریان ایجاد می شود که مسئولان ارشد این بانک، پاسخگویی به دغدغه ها و سوالات مشتریان را وظیفه خود دانسته تا ارایه خدمات با حداکثر مطلوبیت در راستای برنامه های دولت محترم عملیاتی شود.

بر همین اساس، در ارتباط بی واسطه تلفنی امروز نیز، معاون شعب بانک ملی ایران به موضوعاتی نظیر تسهیلات مختلف بانک، تسهیلات بدون ضامن، روان سازی امور در شعب و… پاسخ داد.

همچنین از آنجا که توجه و پاسخگویی به مطالبات و درخواست های مردمی، جزو مهم ترین برنامه های رییس جمهور محترم است، بانک ملی ایران نیز به اشکال مختلف از جمله مرکز ارتباط مردمی خود سعی در تحقق این مهم دارد و مدیرعامل بانک نیز دستورات متعددی درخصوص اجرایی شدن مطالبات رییس جمهور محترم صادر کرده است.

ارتباط مستمر و بی واسطه مسئولان و مشتریان از جمله سیاست های محوری مدیرعامل بانک ملی ایران است که بر این اساس این روند، طراحی و آغاز شده و ادامه خواهد داشت.

حضور در مراکز صنعتی و تولیدی و رفع مشکلات مشتریان از دیگر اقدامات بانک ملی ایران در جهت ایجاد ارتباط بی واسطه با مشتریان است.