مجید سلطانی روز سه‌شنبه در نشست خبری با خبرنگاران که به‌صورت ویدیو کنفرانس برای استان‌ها پخش می‌شد، افزود: هر چه در نقاط پرجمعیت از جمله فصلی و زیارتی سرمایه‌گذاری کنیم، بهره به شرکت مخابرات بازمی‌گردد و این کار در حال انجام است. وی اضافه کرد: میزان پهنای باندی که در شهرهای قم و مشهد در […]

مجید سلطانی روز سه‌شنبه در نشست خبری با خبرنگاران که به‌صورت ویدیو کنفرانس برای استان‌ها پخش می‌شد، افزود: هر چه در نقاط پرجمعیت از جمله فصلی و زیارتی سرمایه‌گذاری کنیم، بهره به شرکت مخابرات بازمی‌گردد و این کار در حال انجام است.

وی اضافه کرد: میزان پهنای باندی که در شهرهای قم و مشهد در حال استفاده است، به‌صورت مرتب رصد می‌شود و بخش‌هایی از زیرساخت‌ها که باید توسعه پیدا کند، متناسب با مصرف توسعه می‌یابد.

وی ادامه داد: تمام شهرها و استان‌ها از نظر میزان استفاده از باند در مرکز مانیتورینگ شرکت مخابرات ایران لحظه به لحظه رصد و بررسی می‌شود؛ به‌محض این‌که در منحنی مشاهده شود میزان مصرف نسبت به تجهیزات و امکاناتی که می‌تواند پهنای باند را ارائه دهد در حال افزایش است، بلافاصله وارد عمل می‌شویم.

سلطانی تاکید کرد: سعی می‌کنیم بسته به میزان نیاز و مصرف تجهیزات را توسعه دهیم تا هم منابع را مدیریت کنیم و هم رضایت مشتریان را جلب نماییم.

وی خاطرنشان کرد: قطعا برای شهرهای زیارتی کشور مثل قم، مشهد و سایر اماکن مقدس برنامه ویژه داریم و معاونان شرکت عنایت ویژه‌ای در ارائه خدمات به این شهرها دارند.

وی در ادامه گفت: شرکت مخابرات با رصد شبانه‌روزی سامانه‌های فنی، نحوه پاسخگویی به شکایات و خرابی‌ها، توانسته ۸۵ درصد رضایت مشتریان را کسب کند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اضافه کرد: با توجه به تعداد چشمگیر مشترکان، شرکت مخابرات در ارائه خدمات گزینشی عمل نمی‌کند و در همه شهرها، روستاها و کلان‌شهرها سرویس ارائه می‌دهد./