تقویت ارتباط با خداوند هنگام بروز مشکلات ضروری است

به گزارش پردیسان نوین، آیت‌الله العظمی سید محمدعلی علوی گرگانی در پاسخ به سوال جمعی از مؤمنین درباره راهکار مقابله با بلاها و بیماری‌ها اظهار داشت: در شرایط فعلی در کنار مراعات مسائل بهداشتی و تذکرات پزشکان محترم، لازم است ارتباط انسان با پروردگار عالمیان تقویت شود.

وی بیان کرد: توسلات به اهل بیت (ع) مخصوصاً امام زمان (عج) و نماز و دعای استغاثه به حضرت فراموش نشود، امید است خداوند اینگونه بلاها را از جامعه اسلامی و مسلمین دور گرداند.

لینک کوتاه خبر:

pardysanonline.ir/?p=13645

Leave your thought here

آخرین اخبار

تصویر روز: