سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با حضور در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷، پاسخگوی مستقیم تماس‌های شهروندان بود.

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با حضور در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷، پاسخگوی مستقیم تماس‌های شهروندان بود.

به گزارش پردیسان آنلاین، در ادامه اجرای هفتمین دوره طرح شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو که همزمان با دهه کرامت آغاز شده است، امروز رضا خانه‌زاد یزدی به‌صورت مستقیم پاسخگوی تماس‌های شهروندان در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم بود.

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از ساعت ۱۰ الی ۱۲ به ۲۳ تماس مردمی در حوزه‌های مختلف ازجمله اتوبوس‌رانی، تاکسیرانی، تقاطع‌ها و… پاسخگو بود.

گفتنی است ۶ دوره طرح شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو با بازخورد مناسبی در بین شهروندان روبرو شد که هفتمین دوره آن از هفته گذشته آغاز شده است.

انتهای پیام/