به گزارش پردیسان آنلاین به نقل از روابط‌عمومی معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی علی‌اصغر شالبافیان در وبینار با مدیران‌کل و معاونین گردشگری استان‌ها که با هدف برنامه‌ریزی و هماهنگی نهایی پیرامون موضوع برگزاری نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته از تاریخ ۹ الی ۱۲ بهمن ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار […]

به گزارش پردیسان آنلاین به نقل از روابط‌عمومی معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی علی‌اصغر شالبافیان در وبینار با مدیران‌کل و معاونین گردشگری استان‌ها که با هدف برنامه‌ریزی و هماهنگی نهایی پیرامون موضوع برگزاری نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته از تاریخ ۹ الی ۱۲ بهمن ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد؛ گفت: درصدد هستیم با تداوم و تکرار نمایشگاه گردشگری در سایر استان‌ها، مشابه آنچه هر سال در تهران برگزار می‌شود؛ به صورت مستمر تلاش کنیم تا گردشگری در ویترین اداره کشور جای گیرد.

معاون گردشگری همچنین با تاکید بر اینکه هر یک از ادارات‌کل استانی در نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران باید معین یکی از بازارهای هدف باشند؛ گفت: نیاز است تمشیت فعالین بازار در اولویت کاری استانی قرار گیرد و با حمایت بخش خصوصی برگزاری نشست‌های B 2 B به صورت حضوری و مجازی با مشارکت مهمانان بین‌المللی مدنظر قرار گیرد. ادارات کل استانی باید با تسهیل‌گری امکان حضور شایسته بخش خصوصی در این رویداد مهم را فراهم آورند.

او همچنین همکاری فعال با سایر شرکت‌ها و مؤسسات معتبر مطرح که فعالیتی غیر از گردشگری دارند را نیز در صدر امور اجرایی استانی قرار داد و تاکید کرد: با توجه به اینکه بسیاری از شرکت‌های مهم بر مبنای مسئولیت اجتماعی‌شان دغدغه فعالیت و حمایت از حوزه گردشگری را دارند؛ می‌توانیم در راستای ترغیب، تشویق و تبیین حضور شایسته در نمایشگاه گردشگری تهران از آنها به عنوان حامیان این حوزه بهره ببریم.

معاون گردشگری همچنین از رؤسای ادارات کل استانی خواست ضمن فعال کردن و تجهیز نرم‌افزاری و سخت‌افزاری حوزه روابط‌عمومی و ایجاد زمینه حضور شخصیت‌های مطرح و تأثیرگذار استانی در غرفه‌های مربوطه نسبت به محتوا سازی و انعکاس ارتباط دوسویه و تعاملات فرابخشی در این حوزه اقدام کنند.

شالبافیان همچنین با تاکید بر تخصصی بودن نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران، گفت: معرفی محصولات گردشگری از جمله گردشگری خوراک، دریایی، معرفی محور غرب و غیره زمینه‌ای ایجاد کرده است تا استان‌های برخوردار از ظرفیت‌های موجود بتوانند با تکیه بر داشته خود در راستای برند سازی و معرفی استان در قالب مورد نظر تلاشی ویژه به صورت بصری و ساختاری داشته باشند تا عموم مردم و فعالین این حوزه بتوانند از فرصت فراهم شده بهره‌مند شوند.