حضور سرپرست سازمان تاکسیرانی در سامانه ۱۳۷ شهرداری قم/پاسخگویی مستقیم به مطالبات مردمی

به گزارش پردیسان آنلاین، علی نیک صبح امروز در ادامه اجرای طرح”شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو” با حضور در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم، پاسخگوی مستقیم و بدون واسطه با مردم و شهروندان بود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم به حدود ۱۰ تماس که بیشتر مربوط به ایجاد خطوط جدید تاکسی، افزایش تاکسی، نظارت بر دریافت کرایه‌ها بود، پاسخگو بود.

گفتنی است چهارمین دوره طرح”شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو” همزمان با گرامیداشت ایام “روز قم” آغازشده است و در این طرح مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر قم مستقیم پاسخگو خواهند بود.***

لینک کوتاه خبر:

pardysanonline.ir/?p=170978

Leave your thought here

آخرین اخبار

تصویر روز: