به گزارش پردیسان آنلاین، فرهاد اسماعیلی پیش از ظهر دوشنبه با بیان اینکه این همایش ملی طی روزهای ۱۳ و ۱۴ اسفند در شیراز برگزار می‌شود، افزود: محورهای این همایش شامل، فرصت‌ها، چالش‌ها و راهکارهای تربیت رسمی در فضای مجازی در دوران کرونا، شیوه‌های کیفیت بخشی به آموزش در فضای مجازی با تاکید بر آموزش […]

به گزارش پردیسان آنلاین، فرهاد اسماعیلی پیش از ظهر دوشنبه با بیان اینکه این همایش ملی طی روزهای ۱۳ و ۱۴ اسفند در شیراز برگزار می‌شود، افزود: محورهای این همایش شامل، فرصت‌ها، چالش‌ها و راهکارهای تربیت رسمی در فضای مجازی در دوران کرونا، شیوه‌های کیفیت بخشی به آموزش در فضای مجازی با تاکید بر آموزش در شبکه ملی شاد، آسیب شناسی برگزاری آموزش‌های مجازی از طریق شبکه ملی شاد، راهکارهای توسعه حرفه‌ای معلمان در بستر آموزش مجازی در دوران کرونا، چگونگی ایجاد شبکه‌های تعاملی معلمان به منظور ارتقای مهارت‌های حرفه‌ای آنها در فضای مجازی و برنامه ریزی درسی طراحی آموزش در دوران کرونا است.

او گفت: تجارب معلمان و دانش آموزان از یادگیری الکترونیکی در دوران کرونا، شیوه‌های سنجش اثربخش و ارزشیابی مستمر و پایانی در فضای مجازی، شیوه‌های پشتیبانی تربیتی، فرهنگی و آموزش مستمر از دانش آموزان و معلمان در فضای مجازی، چگونگی طراحی فعالیت‌های یادگیری و تکالیف مهارت محور در فضای مجازی، راهکارهای فعالسازی و کیفیت بخشی به آزمایشگاه در فضای مجازی، آسیب‌های رشدی و رفتاری یادگیرندگان در دوران همه گیری کرونا، تحولات اساسی در نظام آموزشی و الگوهای یادگیری در دوران همه گیری کرونا و پس از آن، عدالت تربیتی و آموزشی در دوران همه گیری کرونا، خانواده و آموزش مجازی در دوران کرونا از دیگر محورهای این همایش است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: در این همایش ۱۸ مقاله و ۴ تجربه زیسته برای سخنرانی و ۱۲۵ مقاله و ۳۱ تجربه زیسته به صورت پوستر برگزیده شده است.

او خاطرنشان کرد: مخاطبین این همایش شامل اساتید و مدرسین دانشگاه‌های کشور، مدیران و معلمین، هنرآموزان فنی و حرفه‌ای و دانشجویان و دانشجو معلمان سراسر کشور است.

اسماعیلی گفت: اعطای گواهی دوره آموزشی ضمن خدمت ( ویژه فرهنگیان ) و گواهی دانش افزایی برای تمام شرکت کنندگان، چاپ مقاله‌های برگزیده در نشریات علمی – پژوهشی معتبر، اعطای گواهی نامه ISC ، در نظر گرفتن تقدیرنامه وزارتی و استانی از مزایای شرکت در این همایش است.