به گزارش پردیسان آنلاین، مهدی کلانترزاده در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به شعار دهه بصیرت امسال، اظهار داشت: طبق هماهنگی‌های انجام شده «بصیرت فاطمی، ولایتمداری و مقاومت علوی» به‌عنوان شعار واحد دهه بصیرت امسال انتخاب‌شده است. مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی‌شده تبلیغات محیطی […]

به گزارش پردیسان آنلاین، مهدی کلانترزاده در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به شعار دهه بصیرت امسال، اظهار داشت: طبق هماهنگی‌های انجام شده «بصیرت فاطمی، ولایتمداری و مقاومت علوی» به‌عنوان شعار واحد دهه بصیرت امسال انتخاب‌شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی‌شده تبلیغات محیطی در سطح شهر قم، افزود: کمیته تبلیغات، با مشارکت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل، سازمان‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و زیباسازی شهرداری قم تشکیل‌شده و اولویت‌های محتوایی تبلیغات محیطی تعیین‌شده است.

به گفته کلانترزاده ایام فاطـمیه، سالگرد شهادت شهیدان محور مقاومت حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و مظفری‌نیا، چهلـمین روز شهادت دانشمند هسته‌ای شهید فخری‌زاده و دهه بصیـرت به‌عنوان اولویت‌های تبلیغات محیطی در روزهای پیش رو تعیین‌شده است.

وی با اشاره به تقسیم‌بندی سازه‌‌های موجود در تبلیغات محیطی به ۶ دسته، تصریح کرد: به‌منظور بهره‌برداری و فراگیری حداکثری در پویش تبلیغات شهری از معاونت محترم خدمات شهری و سازمان زیباسازی درخواست اختصاص سازه شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از انواع سازه‌های پیش‌بینی‌شده برای تبلیغات محیطی نام برد و تأکید کرد: سازه‌های محیطی همچون لمپوست، ۴۰ سازه پرتابل استرابورد، ۷ عرشه پل، ۲۵  استوانه‌های تبلیغاتی مستقر در میادین، ۲۴۰ آویز و عرشه عوارضی تهران به قم در مسیر رفت‌وبرگشت به‌منظور تبلیغات محیطی دهه بصیرت مورداستفاده قرار می‌گیرند.

کلانترزاده بهره‌گیری از ظرفیت مجموعه‌های فرهنگی و مذهبی به‌منظور فضاسازی شهری را نیز اعلام و گفت: بالغ‌بر ۳ هزار پرچم به‌منظور تبلیغات محیطی اختصاص‌یافته و فضاسازی شهری از طریق نصب پرچم افراشته، پرچم اهتزاز و ریسه پارچه‌ای در میادین، خیابان‌ها و معابر مختلف شهر انجام می‌شود.