هفتمین دوره طرح “شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو” همزمان با دهه کرامت در شهرداری قم آغاز شد.
هفتمین دوره طرح “شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو” همزمان با دهه کرامت در شهرداری قم آغاز شد.
به گزارش پردیسان آنلاین، طرح شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو در راستای پاسخگویی مستقیم و بدون واسطه مدیران ارشد شهری در ارتباط با شهروندان قمی در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم، وارد هفتمین دوره اجرایی خود شد.
در نخستین برنامه این طرح، امروز مهدی کلانترزاده مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم پاسخگوی مستقیم و بدون واسطه با مردم و شهروندان بود.
در این برنامه مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری پاسخگوی بیش از ۳۱ تماس شهروندان در موضوعات مختلف خدماتی، فنی، ترافیکی و…. بود.
انتهای پیام/
Monday, 25 November , 2024