به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سردار«حسن مفخمی شهرستانی» افزود: در تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با احتکار کنندگان اقلام و تجهیزات پزشکی، ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی استان در انجام تحقیقاتی از فعالیت یک فروشنده لوازم آرایشی و بهداشتی در احتکار اقلام بهداشتی مورد نیاز مطلع شدند. وی اظهار […]

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سردار«حسن مفخمی شهرستانی» افزود: در تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با احتکار کنندگان اقلام و تجهیزات پزشکی، ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی استان در انجام تحقیقاتی از فعالیت یک فروشنده لوازم آرایشی و بهداشتی در احتکار اقلام بهداشتی مورد نیاز مطلع شدند.

وی اظهار داشت: با مراقبت‌های نامحسوس پلیس محل این انبار در یکی از محله‌های شهرستان شناسایی و با هماهنگی انجام شده با مرجع قضایی مورد بازرسی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی ادامه داد:‌ در این بازرسی که به همراه تیمی از بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت استان انجام شد، تعداد ۲۹ هزار عدد دستکش لاتکس و دستکش فریزری کشف شد.

کشف ۲۰۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان مرکزی

فرمانده انتظامی استان مرکزی همچنین از کشف ۲۰۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در فروردین ماه استان خبر داد و گفت: در این رابطه ۱۶ نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

سردار”حسن مفخمی شهرستانی” افزود: در تحقق هر چه بهتر پلیس پاسخگو در سال جدید، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های عملیاتی پلیس استان در حوزه مبارزه اثربخش با مواد مخدر بازتعریف و برنامه‌ریزی شده است.

وی اظهار داشت: بسیاری از کشفیات پلیس استان در مبارزه با مواد مخدر با اشرافیت اطلاعاتی و هوشمندسازی عملیاتی پلیس در این حوزه و خارج از استان و قبل از ورود مواد مخدر به دست آمده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: اجرای طرح ظفر و طرح‌های پاک‌سازی نقاط جرم خیز را اقدامی مهم در رسیدگی به مطالبات مردمی عنوان کرد.

سردار مفخمی شهرستانی افزود: در فروردین امسال تعداد ۳۰۶ معتاد و خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر و برای برخورد قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

مهر و موم ۹ واحد آرایشگاه متخلف در شازند

فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: ۹ واحد آرایشگاه زنانه و مردانه متخلف در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و تشدید نظارت‌ها در پیشگیری از بیماری کرونا در شازند مهر و موم و برای سه واحد دیگر اخطار صادر شد.

سرهنگ”محمد عقیل سلگی” افزود: در اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و پیشگیری از شیوع این ویروس و ارتقای سلامت جامعه در بین اصناف، طرح نظارت بر اماکن عمومی با هماهنگی مقام قضایی و همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان به صورت روزانه در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: طرح‌های بازدید از صنوف به صورت مستمر ادامه دارد و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف نیم کیلوگرم هروئین در عملیات مشترک پلیسی در زرندیه

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه گفت: نیم کیلوگرم هروئین در یک عملیات مشترک پلیسی از یک عرضه کننده مواد مخدر در هنگام تردد در اتوبان ساوه – تهران کشف شد.

سرهنگ”روح الدین یوسفوند” افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با همکاری اطلاعاتی با پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساوه، از جابه‌جایی مقادیری مواد مخدر توسط ۲ عرضه کننده مواد مخدر مطلع شدند.

وی اظهار داشت: با برنامه‌ریزی عملیاتی مشترک پلیس، این افراد هنگام تردد با یک دستگاه خودروی سواری در مسیر اتوبان ساوه – تهران شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: ۲ متهم دستگیر شده در این عملیات با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

یک میلیون ۴۰۰ هزار نفر جمعیت در استان مرکزی ساکن هستند.