در پی الحاق سامانه ۱۳۷ به ادارهکل بازرسی شهرداری قم، نشست معارفه کارکنان سامانه 137 با مدیرکل بازرسی برگزار و رویکردهای جدید خدمترسانی با محوریت شعار «اول مردم» تشریح شد.
به گزارش پردیسان آنلاین، در پی الحاق سامانه ۱۳۷ به ادارهکل بازرسی شهرداری قم، نشست مشترک مدیرکل بازرسی با کارکنان این سامانه برگزار و رویکردهای جدید خدمترسانی در چارچوب تحقق شعار «اول مردم» تبیین شد.
در این نشست ضمن معرفی کارکنان سامانه ۱۳۷ و مرور روند شکلگیری و توسعه آن از سال ۱۳۸۸ تاکنون، بر نقش این سامانه در افزایش پاسخگویی و تعامل مستقیم مدیریت شهری با شهروندان تأکید شد.
سامانه ۱۳۷ فعالیت خود را در سالهای ابتدایی با ۶ نیروی انسانی و امکانات محدود زیر نظر معاونت خدمات شهری آغاز کرد و فرآیند ثبت و رسیدگی به درخواستها بهصورت دستی انجام میشد؛ فرآیندی که گاه تا چند ماه طول میکشید اما اکنون این سامانه با بهرهگیری از بستر نرمافزاری، نظارت دقیق و حضور ۲۵ نیروی فعال در سه شیفت کاری، درخواستهای مردمی را در کمتر از ۲۴ ساعت بررسی و پیگیری میکند.
در پایان این نشست، با قدردانی از حمایتهای دکتر سلیمی، مدیرکل بازرسی شهرداری قم، بر تداوم مسیر رشد و ارتقای سامانه ۱۳۷ با هدف نظارت مؤثرتر، پاسخگویی دقیقتر و بهبود کیفیت خدمات شهری به شهروندان تأکید شد.