آنچه در جلسه استیضاح شهردار اهواز گذشت

جلسه شورای اسلامی شهر اهواز امروز (دوشنبه) با دستور کار استیضاح شهردار اهواز برگزار و به تداوم فعالیت شهردار اهواز رای مثبت داده شد.

به پردیسان آنلاین از خوزستان، شورای اسلامی شهر اهواز در آستانه یکی از حساس‌ترین تصمیم‌های خود قرار گرفته است، تصمیمی که می‌تواند آینده مدیریت شهری این کلان‌شهر را دگرگون کند.

با اعلام وصول طرح استیضاح شهردار اهواز اکنون نگاه‌ها به جلسه‌ای دوخته شده که طی آن، شهردار باید در برابر منتقدان خود پاسخگو باشد، این اقدام در پی ماه‌ها اختلافات داخلی، اعتراضات مردمی به عملکرد شهرداری و پیشنهاد رسمی هیئت حل اختلاف استان برای انحلال شورا صورت گرفته، پیشنهادی که به وزارت کشور نیز ارسال شده است.

در این راستا، جلسه استیضاح شهردار اهواز امروز _دوشنبه چهاردهم شهریور_ در صحن علنی شورای اسلامی شهر اهواز آغاز شده و در حال برگزاری است.

محمدمهدی مطیعی، رئیس شورای اسلامی شهر اهواز در ابتدای جلسه علنی شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به روند قانونی جلسه اظهار کرد: این نشست در پی اعلام وصول طرح استیضاح شهردار اهواز، بر اساس اصلاحیه قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی مصوب ۱۹ اسفند ۱۴۰۳ تشکیل شده است و با وجود اینکه دو نفر از اعضا امضای خود را پس گرفته‌اند، سایر امضاها معتبر است و جلسه طبق روال قانونی ادامه پیدا می‌کند.

وی با تشریح دستور کار جلسه افزود: در آغاز، طراح استیضاح به مدت ۲۰ دقیقه توضیحات خود را ارائه خواهد کرد و سپس موافقان و مخالفان هرکدام در بازه‌های ده دقیقه‌ای دیدگاه‌های خود را مطرح می‌کنند، در پایان نیز شهردار اهواز یک ساعت برای دفاع از عملکرد خود فرصت خواهد داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز با تأکید بر ضرورت حفظ آرامش در صحن شورا اضافه کرد: به دلیل حضور پرشمار مهمانان و حساسیت موضوع، از همه اعضا درخواست می‌کنم نظم و سکوت را رعایت کنند تا تصمیم‌گیری‌ها در فضایی آرام و کارشناسی انجام شود.

مطیعی با اشاره به جزئیات طرح استیضاح اظهار کرد: در متن طرح که ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در تجلیل از مجاهدان تنظیم شده است، امضاکنندگان به استناد تبصره ماده ۱۱۰ قانون شوراها درخواست برگزاری جلسه استیضاح را ارائه کرده‌اند و لازم است توضیح دهم که دو نسخه از این درخواست وجود دارد که هر دو دارای مضمون و استناد قانونی مشابه هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: در یکی از این برگه‌ها سه دلیل مشخص برای استیضاح عنوان شده است؛ نخست گزارش نهادهای نظارتی مبنی بر نبود کفایت مدیریتی در اداره شهر، دوم نبود شفافیت در امور مالی و سوم ابهام در نحوه هزینه‌کرد اعتبارات مربوط به آلایندگی است.

در ادامه با اعلام چندباره رئیس شورای اسلامی شهر اهواز هیچ‌یک از اعضای موافق طرح حاضر به دفاع از طرح استیضاح نشد و هیچ‌کدام صحبت نکردند.

دلایل مطرح‌شده برای استیضاح با ماده ۱۱۰ قانون شوراها انطباق ندارد

در ادامه عادل شیشه‌گری، عضو شورای اسلامی شهر اهواز با تذکر نسبت به مفاد طرح مطرح شده اظهار کرد: در تبصره ۲ ذیل ماده ۱۱۰ قانون شوراها آمده است در مواردی که دو سوم از اعضای شورا ادامه کار شهردار را موجب اختلال در مدیریت شهری بدانند، می‌توانند طرح استیضاح را مطرح کنند، اما آنچه اکنون قرائت شد، برای نخستین‌بار است که می‌شنوم و با محتوای این تبصره همخوانی ندارد.

وی افزود: مواردی همچون نبود شفافیت مالی، ابهام در هزینه‌کرد اعتبارات یا سایر موضوعات عملکردی، مصادیق اختلال در مدیریت شهری محسوب نمی‌شود و اگر قرار بود درباره عملکرد شهردار صحبت شود، باید این روند از مسیر اصلی ماده ۱۱۰ طی می‌شد که شامل مراحل تذکر، سؤال و در نهایت استیضاح است.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز تأکید کرد: با این توضیحات، به نظر می‌رسد طرح فعلی استیضاح از نظر استنادی و آیین‌نامه‌ای نیازمند بازنگری و تطبیق دقیق با قانون شوراهاست.

در اعتراض به مطرح شدن بحث عملکرد امضای خود را پس می‌گیرم

عادل شیشه‌گری در ادامه جلسه تاکید کرد: تبصره ماده ۱۱۰ قانون شوراها صراحت دارد که تنها اختلال در مدیریت شهری مبنای استیضاح است و نه نقد و بررسی عملکرد شخصی یا جزئیات فعالیت‌های شهردار شامل آن نمی‌شود.

وی اضافه کرد: جلسه‌ای با عنوان اختلال در مدیریت شهری نباید به بررسی عملکرد تک‌تک افراد یا تصمیمات جزئی شهرداری تبدیل شود، در طول دوره بسیاری از اعضا و کارکنان شهرداری بیشترین حضور و تلاش را برای پیشبرد امور شهر داشته‌اند و عملکرد شهردار روندی صعودی و مناسب داشته است.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز تأکید کرد: با توجه به اینکه موضوع جلسه به بررسی عملکرد شخصی تبدیل شده است، من امضای خود را پس می‌گیرم تا چارچوب قانونی رعایت شود و استیضاح تنها بر محور اختلال واقعی در مدیریت شهری ادامه پیدا کند.

استیضاح باید بر اساس تبصره ۲ ماده ۱۱۰ انجام شود

در ادامه علی‌مدد هاشم‌پور، نایب رئیس شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به تذکر قانونی یکی از اعضا عنوان کرد: همان‌طور که آقای شیشه‌گری تذکر دادند، قانونگذار در تبصره ۲ ماده ۱۱۰ صراحت دارد و در صورتی که دوسوم از اعضای شورا ادامه کار شهردار را موجب اختلال در مدیریت شهری بدانند، می‌توانند درخواست استیضاح ارائه دهند، اما موضوعاتی همچون شفافیت مالی یا هزینه‌کرد عوارض آلایندگی در این تبصره نمی‌گنجد و مشمول تبصره یک همان ماده است.

وی اضافه کرد: تبصره یک ماده ۱۱۰ به موضوعات عملکردی اشاره دارد و روند مشخصی برای آن پیش‌بینی کرده است؛ از جمله طرح سؤال، تذکر کتبی و در نهایت استیضاح در یک بازه ۴۵ روزه، بنابراین موارد مطرح‌شده در طرح فعلی بیشتر در حوزه عملکردی تا مدیریتی قرار می‌گیرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: پیش‌تر نیز خدمت ریاست شورا عرض کرده بودم که اگر محور استیضاح بر مبنای نبود شفافیت مالی باشد، باید از مسیر تذکر و سؤال دنبال شود، اما در حال حاضر موضوع ما «اختلال در مدیریت شهری» است و بحث باید بر همین محور ادامه پیدا کند.

هاشم‌پور گفت: تذکری که از سوی همکاران داده شد، دقیق است و از این پس مباحث باید تنها ذیل تبصره دو ماده ۱۱۰ قانون شوراها مطرح شود.

پس از بررسی‌های بیشتر اعلام کردم که مخالف استیضاح هستم

سیاوش محمودی، عضو شورای اسلامی شهر اهواز نیز اظهار کرد: بنده از امضاکنندگان اولیه طرح استیضاح بودم، اما پس از بررسی‌های بیشتر و درک شرایط موجود، اعلام کردم که مخالف طرح هستم.

وی افزود: از آنجا که در آغاز دوره ششم شورا سوگند یاد کرده‌ایم که برخلاف مصالح عمومی کشور و مردم اقدام نکنیم، هر تصمیمی را باید بر اساس قانون و تشخیص شرعی در نظر بگیریم.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز خاطرنشان کرد: ملاک و معیار ما قانون است و تمام تلاش من در چهار سال گذشته این بوده است که در چارچوب قانون و با رعایت منافع عمومی شهر و مردم حرکت کنم.

محمودی با اشاره به جایگاه شورا در نظام شهری ادامه داد: شورا محل تضارب آرا و اختلاف‌نظرهای کارشناسی و اختلاف رأی میان اعضا امری طبیعی است، هر عضو شورا باید نسبت به رأی خود در پیشگاه مردم و خداوند پاسخگو باشد اما در موضوع اخیر، بنده بر اساس بررسی‌هایم به این نتیجه رسیدم که عامل اختلال در مدیریت شهری شخص شهردار نیست.

وی ادامه داد: در ماه‌های گذشته برخی از اعضای شورا در جلسات شرکت نکردند و شورا از نصاب قانونی خارج شد که همین مسئله موجب توقف برخی لوایح و تصمیمات شده، اما مشکلات موجود ناشی از عملکرد شهردار نبوده است، بلکه در روند همکاری‌های درون‌شورایی و هماهنگی‌ها خلل‌هایی وجود داشت.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به شاخص‌های عملکرد شهرداری در دوره فعلی اضافه کرد: بودجه شهرداری از سه‌هزار و پانصد میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ به بیش از بیست‌هزار و پانصد میلیارد تومان در سال ۱۴۰۴ رسیده است که رشد شش‌برابری را نشان می‌دهد.

محمودی ادامه داد: سهم پروژه‌های عمرانی از ۱۰ تا ۲۰ درصد در سال‌های گذشته، اکنون به ۴۵ درصد افزایش پیدا کرده و میانگین تحقق بودجه نیز از ۵۰ درصد در دوره‌های گذشته به بیش از ۷۰ درصد در این دوره رسیده است.

وی تصریح کرد: این آمارها نشان می‌دهد که شهرداری در مسیر رشد و توسعه قرار دارد و با تکیه بر شاخص‌های عملکردی، نمی‌توان گفت که در مدیریت شهری اختلال ایجاد شده است، بنابراین رأی من مخالفت با استیضاح و حمایت از تداوم خدمت شهردار در مسیر قانونی و اجرایی است.

طرح هوشمندسازی شهرسازی عملیاتی نشده است

حمید دغاغله، دیگر عضو شورای اسلامی شهر وهواز در ادامه نشست علنی شورای اسلامی شهر اهواز عنوان کرد: سال ۱۴۰۱ طرح هوشمندسازی شهرسازی در منطقه دو به‌صورت پایلوت اجرا شد و نتایج موفقی داشت، اما با گذشت سه سال هنوز در سایر مناطق عملیاتی نشده است در حالی که این طرح در شهرهایی مهمچون بوشهر، قم، کرج و تهران به‌طور کامل اجرا شده است.

وی با تأکید بر اینکه هوشمندسازی از ابزارهای مؤثر در شفافیت و مقابله با فساد اداری است، افزود: انتظار داشتیم شهرداری در این زمینه با جدیت بیشتری عمل کند. هوشمندسازی علاوه بر تسریع امور، موجب کاهش ارتباط مستقیم مردم با ادارات و افزایش رضایتمندی عمومی می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز تصریح کرد: هرچند شهرداری در اجرای پروژه‌های عمرانی سخت‌افزاری عملکرد قابل قبولی داشته، اما در بخش نرم‌افزاری و فرهنگی دچار ضعف است و استفاده از نیروهای غیرمتخصص در حوزه فرهنگ شهری موجب کندی پیشرفت این بخش شده است.

دغاغله خاطرنشان کرد: من از امضاکنندگان طرح استیضاح شهردار بودم، اما هدفم تضعیف مدیریت شهری نیست، بلکه مطالبه‌گری برای اجرای برنامه‌های عقب‌مانده‌ای همچون هوشمندسازی و ارتقای جایگاه فرهنگی اهواز است.

انتظار مردم از شورای شهر تصمیمی منصفانه است

سید محمدعلی پورموسوی، عضو شورای اسلامی شهر اهواز نیز عنوان کرد: انتظار می‌رفت در چهار سال اخیر مدیریت شهری در حوزه‌هایی همچون هوشمندسازی، سرمایه‌گذاری و نوسازی شهری عملکردی چشمگیر داشته باشد، اما واقعیت این است که بسیاری از این برنامه‌ها یا متوقف ماند یا با تأخیر جدی روبه‌رو شد.

وی با بیان اینکه روند جذب سرمایه‌گذار در اهواز به نقطه صفر رسیده است، افزود: با وجود ظرفیت‌های گسترده در بخش خصوصی، بستر مناسبی برای ورود سرمایه‌گذاران فراهم نشده است. در حالی که شهرهایی همچون بوشهر، قم و کرج در زمینه هوشمندسازی پیشرفت چشمگیری داشته‌اند، اهواز هنوز در مراحل ابتدایی باقی مانده است.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با انتقاد از بی‌توجهی شهردار به هشدارها و تذکرات دلسوزان گفت: چندین بار نهادهای نظارتی، علما و مسئولان انقلابی شهر نسبت به وضعیت مدیریت شهری تذکر داده‌اند با این حال به نظر می‌رسد اراده‌ای برای اصلاح امور وجود نداشته و نتیجه این بی‌توجهی، تضعیف جایگاه شورا و از بین رفتن اعتماد میان نیروهای انقلابی شهر است.

پورموسوی ادامه داد: هیچ‌کس منکر زحمات مجموعه شهرداری نیست، اما اداره شهر با توصیه و شعار ممکن نیست؛ باید با برنامه‌ریزی، کار کارشناسی و تعامل مؤثر با شورا پیش رفت و امروز زمان آن است که تصمیمی قاطع برای بازگرداندن وحدت، همدلی و کارآمدی در مدیریت شهری گرفته شود.

وی تأکید کرد: انتظار مردم از شورای اسلامی شهر، تصمیمی منصفانه و در شأن اعتماد عمومی است تا مسیر خدمت‌رسانی و پیشرفت شهر اهواز با انسجام و رویکردی نو ادامه پیدا کند.

مطالبه‌گری برای اجرای برنامه‌های عقب‌مانده است

حمید دغاغله، عضو شورای اسلامی شهر اهواز تاکید کرد: سال ۱۴۰۱ طرح هوشمندسازی شهرسازی در منطقه دو به‌صورت پایلوت اجرا شد و نتایج موفقی داشت، اما با گذشت سه سال هنوز در سایر مناطق عملیاتی نشده است در حالی که این طرح در شهرهایی مانند بوشهر، قم، کرج و تهران به‌طور کامل اجرا شده است.

وی با تأکید بر اینکه هوشمندسازی از ابزارهای مؤثر در شفافیت و مقابله با فساد اداری است، افزود: انتظار داشتیم شهرداری در این زمینه با جدیت بیشتری عمل کند، هوشمندسازی علاوه بر تسریع امور، موجب کاهش ارتباط مستقیم مردم با ادارات و افزایش رضایتمندی عمومی می‌شود.

تصریح کرد: هرچند شهرداری در اجرای پروژه‌های عمرانی سخت‌افزاری عملکرد قابل قبولی داشته، اما در بخش نرم‌افزاری و فرهنگی دچار ضعف است و استفاده از نیروهای غیرمتخصص در حوزه فرهنگ شهری موجب کندی پیشرفت این بخش شده است.

دغاغله خاطرنشان کرد: من از امضاکنندگان طرح استیضاح شهردار بودم، اما هدفم تضعیف مدیریت شهری نیست، بلکه مطالبه‌گری برای اجرای برنامه‌های عقب‌مانده‌ای همچون هوشمندسازی و ارتقای جایگاه فرهنگی اهواز است.

شهردار اهواز: مدیریت شهری با حداکثر ظرفیت خود به فعالیت ادامه داده است

در ادامه رضا امینی، شهردار اهواز ضمن پاسخ به انتقادات مطرح شده درباره استیضاح خود اظهار کرد: برخی اعضای شورا انتقاداتی درباره شفافیت مالی، هزینه‌های مربوط به آلایندگی و نظر نهادهای نظارتی مبنی بر کفایت نداشتن مدیریتی مطرح کرده‌اند و با بررسی دقیق مشخص شد که هیچ اختلال جدی مدیریتی از سوی شهرداری رخ نداده است و روند فعالیت‌های شهرداری مطابق برنامه‌های مصوب شورا ادامه دارد.

وی افزود: بودجه سال جاری شهرداری ۲۰,۵۰۰ میلیارد تومان است و در شش ماه نخست سال، مدیریت درآمد و هزینه‌ها با وجود تأخیرهایی به دلیل عوامل زیست‌محیطی و محدودیت‌های قانونی، به شکل منظم دنبال شد، همچنین رشد بودجه شهرداری در طول چهار سال گذشته و افزایش سهم پروژه‌های عمرانی و فرهنگی، نشانه‌ای از روند صعودی مدیریت شهری است.

شهردار اهواز درباره پروژه‌های کلان شهری عنوان کرد: برنامه‌های مهمی همچون هوشمندسازی مناطق شهری، توسعه زیرساخت‌ها، احداث پارک‌ها و پیگیری پروژه‌های عمرانی و حقوقی با همکاری شورای شهر در حال اجرا و بعضی مشکلات باقی مانده از جمله کشتارگاه‌ها و پنجره واحد شهری نیز در حال پیگیری است.

امینی در پاسخ به نقدهایی درباره عملکرد و هماهنگی با شورا گفت: در طول سه تا چهار ماه اول، هماهنگی خوبی با شورا داشتیم، اما پس از آن اختلافاتی در روند مدیریت ایجاد شد، با این حال مدیریت شهری با حداکثر ظرفیت خود به فعالیت ادامه داده است و تلاش می‌کنیم خدمات به شهروندان متوقف نشود.

وی با تأکید بر لزوم رعایت چارچوب قانون ادامه داد: قطب‌نمای مدیریت شهری ما همواره قانون و منافع شهروندان بوده است، اختلافات شورا نباید محور حرکت مدیریت شهری را تغییر دهد و هدف ما خدمت به مردم اهواز و اجرای برنامه‌های مصوب برای بهبود کیفیت زندگی شهروندان است.

شهردار اهواز خاطرنشان کرد: با وجود چالش‌ها و مشکلات گذشته، بسیاری از مسائل کلان‌شهر حل شده است و امیدوارم با همراهی اعضای شورا، روند توسعه شهری ادامه پیدا کند.

توضیحات شهردار درباره انتقادات مالی و عملکردی

امینی با پرداختن به مؤلفه‌های ساختاری مدیریت شهری گفت: جمع جبری نیروی انسانی در این دوره منفی نیست، اما ترکیب و توزیع نیروی انسانی نامتناسب است، در این دوره مجوز جذب ۸۳ نفر دریافت و جذب شده است، تعداد قابل توجهی از کارکنان دارای تحصیلات ادبیات هستند و کمبود نیروی تخصصی مانند نقشه‌بردار در برخی حوزه‌ها محسوس است.

وی با اشاره به رشد هزینه‌های پرسنلی در طول سال‌های اخیر تاکید کرد: پرداخت‌های حقوق از حدود ۹۰ میلیارد تومان به حدود ۶۳۰ میلیارد تومان افزایش پیدا و این افزایش فشار قابل‌توجهی بر تراز مالی شهرداری وارد کرده است؛ تغییرات سیاست‌ها و افزایش هزینه‌ها، همراه با کاهش برخی منابع درآمدی، بر مدیریت بودجه تأثیر گذاشته است.

شهردار اهواز در پاسخ به ابهامات درباره شفافیت هزینه‌کرد اعتبارات آلایندگی اظهار کرد: گزارش‌های ماهانه، سه‌ماهه و شش ماهه تهیه و به شورا ارائه شده و بر روند شفافیت و اطلاع‌رسانی تکیه شده است، نوسانات درآمدی و تأخیرها به دلایل زیست‌محیطی و محدودیت‌های سیاستی رخ داده و پیش‌بینی دقیق بعضی اقلام درآمدی دشوار شده است.

امینی از اعضای شورا خواست در تدوین سیاست‌های بودجه‌ای واقع‌بینانه‌تر و هماهنگ‌تر همکاری کنند تا توازن درآمد و هزینه بهتر برقرار شود و گفت: پرونده‌هایی با ماهیت حقوقی اجرای برخی پروژه‌ها را به تعویق انداخته است؛ از جمله قراردادهای مربوط به کشتارگاه و برخی پروژه‌های پارک و زیرساخت در نقاط مختلف شهر که در مسیر پیگیری حقوقی قرار دارد، پیگیری و رفع این موانع در دستور کار شهرداری است.

وی با اشاره به روند اجرای پروژه‌های شهری و تدوین بودجه اظهار کرد: فعالیت‌های عمرانی و توسعه‌ای شهر به شکل صعودی ادامه دارد و این موفقیت‌ها نتیجه همکاری و حمایت شورا و مشارکت شهروندان است.

شهردار اهواز با اشاره به اجرای ۹۴ پروژه عمرانی مشارکتی در مناطق مختلف شهر، گفت: اعتقاد، زیادی به مشارکت اجتماعی دارم اما به دلیل محدودیت‌های موجود در اهواز، نمی‌توانست تمام ظرفیت‌ها را به‌کار گیرد.

امینی همچنین به مشکلاتی که در حوزه آب و فاضلاب و زیرساخت‌های شهری در سال‌های گذشته باقی مانده بود اشاره کرد و گفت: «برای تکمیل ۷۰۰ کیلومتر شبکه آب و فاضلاب اقدامات مهمی انجام شده است و در این مسیر، شورا و هدایتگری آن، نقش کلیدی داشته‌اند.

روند پروژه‌های عمرانی و حمل‌ونقل اهواز ادامه دارد

وی با اشاره به بودجه سال جاری شهرداری گفت: از مجموع بودجه مصوب شورا، ۳,۵۵۰ میلیارد تومان از طریق اوراق مشارکت و تسهیلات جذب شده و برای پروژه‌های عمرانی و زیرساختی هزینه شده است؛ تقاطع میدان دانشگاه که ۷ سال متوقف بود و اکنون دو سطح آن تکمیل شده و پیشرفت فیزیکی آن به ۱۸ درصد رسیده است.

شهردار اهواز با بیان اینکه ۹۴ پروژه عمرانی مشارکتی در شهر در حال اجرا است، عنوان کرد: ۴۶ پروژه در منطقه تحت مدیریت بنده قرار دارد و سهم قابل توجهی از فعالیت‌های عمرانی در این منطقه انجام شده است.

امینی با اشاره به اقدامات مدیریت شهری در حوزه پسماند خاطرنشان کرد: اهواز از نظر مدیریت پسماند جزو سه شهر آخر کشور بود، اما با احداث سلول‌های بهداشتی دفع زباله و ظرفیت ۶۰ هزار تن، وضعیت بهبود پیدا کرده و از نظر دفن و بازیافت جزو چهار شهر برتر کشور قرار گرفته است.

وی با اشاره به عملکرد خود در بخش حمل‌ونقل شهری عنوان کرد: تعداد اتوبوس‌های فعال از ۷۵ دستگاه به ۲۴۱ دستگاه افزایش پیدا کرده و بخشی از تجهیزات با مشارکت شهرداری و دولت خریداری و بازسازی شده است.

شهردار اهواز با اشاره به بازسازی پیاده‌روها و ساماندهی میادین تاکید کرد: ۳۵ هزار مترمربع پیاده‌رو مرمت و احداث شده و ۱۲ میدان اصلی ساماندهی و زیباسازی شده است، روند توسعه شهری با حمایت شورای شهر و همکاری دستگاه‌های دولتی ادامه دارد و هدف ما بهبود کیفیت زندگی شهروندان و اجرای برنامه‌های مصوب است.

در نهایت و پس از صحبت‌های مخالفان و موافقان استیضاح رضا امینی، رای‌گیری برای استیضاح شهردار اهواز اجرا شد.

در نهایت با پنج رای موافق استیضاح و هشت رای مخالف استیضاح و با اکثریت آرا، امینی شهردار اهواز باقی ماند.

لینک کوتاه خبر:

pardysanonline.ir/?p=331413

Leave your thought here

آخرین اخبار

تصویر روز: