معاون برنامهریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم از بررسی پروندههای ارتقای شغلی بیش از ۲۷۰ کارمند در جلسات اخیر هیئت ممیزه و کمیته طبقهبندی مشاغل شهرداری خبر داد.
به گزارش پردیسان آنلاین، مجید محمدرضاخانی در گفتوگویی با اشاره به مجوز اخیر سازمان اداری و استخدامی برای تشکیل هیئت ممیزه، اعلام کرد که مسیر ارتقای شغلی کارمندان شهرداری با بررسی وضعیت کلیه کارمندان مشمول، مطابق با دستورالعملها و شاخصهای تعیینشده، فراهم شده است.
وی با تأکید بر لزوم گذشت حداقل ۴ سال از هر ارتقای شغلی برای واجدین شرایط، افزود: امتیازات کارمندانی که در بازه زمانی مشخص قرار داشتند، بر اساس شاخصها و ضوابط مربوطه بررسی شد و در صورت احراز شرایط، مستندات لازم تکمیل گردید. پس از کارشناسیهای تخصصی و تأیید کمیته طبقهبندی مشاغل، پروندهها در هیئت ممیزه مطرح شد.
معاون برنامهریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم افزود: این هیئت با حضور نمایندگان شهرداری، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، معاون سازمان مدیریت و برنامهریزی استان و عضو هیئت علمی دانشگاه تشکیل شد و در نهایت، بیش از ۲۷۰ کارمند واجد شرایط، به رتبه بالاتر ارتقا یافتند.
محمدرضاخانی گفت: از این تعداد، ۳۶ نفر به رتبه کارشناس ارشد، ۲۳۲ نفر به رتبه کارشناس خبره و ۳ نفر به رتبه کارشناس عالی دست یافتند. احکام ارتقای آنان نیز در حال صدور است.
وی ادامه داد: فرآیند بررسی ارتقای رتبه کارمندان بهصورت مستمر ادامه دارد و در بازههای زمانی مشخص، با تکمیل مستندات لازم، پروندههای جدید در کمیته طبقهبندی و هیئت ممیزه بررسی خواهد شد.