لزوم ارتقای جایگاه روابط عمومی در شهرداری‌های کشور 

رئیس شورای سیاست‌گذاری کمیته ارتباطات و امور بین‌الملل مجمع شهرداران کلان‌شهرهای کشور گفت: لازم است با هم‌افزایی، همکاری مؤثر و مدل‌سازی مشترک میان مدیران ارتباطات شهرداری‌های کشور گامی مؤثر در ارتقای جایگاه روابط عمومی‌های شهرداری‌ها برداشته شود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری کمیته ارتباطات و امور بین‌الملل مجمع شهرداران کلان‌شهرهای کشور گفت: لازم است با هم‌افزایی، همکاری مؤثر و مدل‌سازی مشترک میان مدیران ارتباطات شهرداری‌های کشور گامی مؤثر در ارتقای جایگاه روابط عمومی‌های شهرداری‌ها برداشته شود.

به گزارش پردیسان آنلاین، مهدی کلانترزاده امروز _ چهارشنبه بیست و چهارم اردیبهشت _ در نخستین نشست مدیران ارتباطات شهرداری‌های کشور (نما) با اشاره به تنوع و تفاوت‌های موجود در ساختار روابط عمومی شهرداری‌ها، اظهار کرد: یکی از ارکان مهم این جریان، شورای سیاست‌گذاری است که نیاز به همراهی و تقویت دارد.

وی افزود: خلاءهای عملکردی در روابط عمومی‌های شهرداری‌ها متفاوت است و باید با شناخت دقیق این تفاوت‌ها، مدل‌هایی کارآمد طراحی کرد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: در قالب ۶ کارگروه تخصصی، تلاش شده تا هر گروه بخشی از بار این مسیر را بر دوش بگیرد و در نهایت خروجی این تلاش‌ها به صورت یکپارچه و منسجم در کلان‌شهرها، مراکز استان‌ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر دیده شود.

وی با تأکید بر لزوم انسجام بیشتر بیان کرد: وقت آن رسیده است که دست به دست هم بدهیم، فعال‌تر از قبل عمل کنیم و با کمک و همراهی یکدیگر، گامی مؤثر در ارتقای جایگاه روابط عمومی‌های شهرداری‌ها برداریم.

کلانترزاده از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نیز خواست تا حمایت مؤثرتری از این حرکت انجام دهند و افزود: انتظار داریم با حضور جدی‌تر و حمایت بیشتر دوستان در سازمان شهرداری‌ها، این اجتماع به مراتب عظیم‌تر و تأثیرگذارتر شکل بگیرد.

لینک کوتاه خبر:

pardysanonline.ir/?p=323690

Leave your thought here

آخرین اخبار

تصویر روز: