سامانه 137 شهرداری قم از 28 اسفند تا پایان روز دوم فروردین، به هشت هزار و 113 تماس از سوی زائران و شهروندان پاسخ داد.
به گزارش پردیسان آنلاین، شهرداری قم در بخشهای مختلف خدماتی، حمل و نقلی، ایمنی و حوزه اطلاع رسانی در حال خدمت رسانی به زائران و شهروندان است.
سامانه 137 شهرداری قم نیز به صورت مستمر آماده پاسخگویی به تماسهای شهروندان بوده و اطلاعات مورد نیاز زائران را نیز به آنها ارائه میکند.
از روز 28 اسفند سال 1403 تا دوم فروردین 1404 سامانه 137 شهرداری قم به هشت هزار و 113 تماس از سوی زائران و شهروندان پاسخ داده است.
74 تماس از این تعداد به برنامههای اسکان شهرداری قم و 695 مورد هم به برنامههای اسکان آموزش و وپرورش تعلق داشت.
615 تماس مرتبط با راهنمایی زائران و 306 تماس مرتبط با برپایی غرفههای میوه و تره بار مخصوص ایام نوروز در سطح شهر از دیگر تماسهای زائران است که سامانه 137 به آن پاسخ داده است.