کاروان ۲۲ نفری ووشو کشورمان در مسابقات قهرمانی جوانان جهان موفق به کسب ۲۳ مدال رنگارنگ شد.به بهانه قهرمانی بی سابقه جوانان ووشو کار در رقابت های جهانی منتظر اقدام عملی مدیرکل ورزش و جوانان قم هستیم.

به گزارش پردیسان آنلاین؛ طبق قانون وظیفه مدیریت و حمایت از ورزش بصورت تخصصی در اختیار اداره کل ورزش و‌جوانان استانها است.
مدیرکل ورزش و‌جوانان می تواند برحسب نیاز رشته های ورزشی مختلف و در راستای حمایت از ورزش های قهرمانی و همگانی از اماکن تحت اختیار خود، تعدادی مکان مناسب را جهت بهره برداری به هیئت های ورزشی با شرایط حمایتی و بصورت ویژه واگذار کند.
رشته رزمی ووشو نزدیک به ۲ دهه در منطقه نیروگاه صاحب بزرگترین سالن ورزشی و خانه تخصصی است و تنها در سه سال گذشته از بیشترین حمایت ها برخوردار بوده است از آن جمله: تامین بودجه چند صد میلیون تومانی از طرف استانداری قم جهت خرید و بکارگیری فرش تخصصی ووشو، تامین بودجه جهت برگزاری مسابقات سَبکیِ منصوب به دبیر فدراسیون ووشو، تامین بودجه یک میلیارد و پانصد میلیون تومانی( طبق اظهارات رئیس هیئت ووشو در برنامه تلویزیونی سیمای ورزش) جهت برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی در رده جوانان، همچنین مدیرکل فعلی ورزش و جوانان استان قم نیز عضو سابق هیئت رئیسه هیئت ووشو بوده و این خود دلیل شدت گرفتن حمایت های ویژه از این رشته ورزشی است.
با وجود تمام موارد ذکر شده و امتیازاتی که این هیئت ورزشی از امکانات و حمایت های ویژه استانداری و اداره کل ورزش و‌جوانان استان قم بدست آورده است، هیچ ورزشکاری از ووشو استان قم در هیچ رده سنی عضو تیم ملی نبوده است!
لازم به توضیح است که معیار اصلی موفقیت هیئت های ورزشی رتبه و قهرمانی بین المللی است و رتبه و جایگاه استانی و کشوری معیارهای جنبی و جهت شادی روح و روان است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در برنامه تلویزیونی سیمای ورزش عنوان کرد: هر هیئت ورزشی که از امکانات خود در راستای پیشرفت نتواند استفاده مطلوب کند، سالن ورزشی از اختیار او گرفته خواهد شد. الوعده وفا(لینک خبر)
گروه ورزش پردیسان آنلاین آماده انعکاس پاسخ و عملکرد مسئولان اداره کل ورزش استان قم خواهد بود.