شهردار قم با بیان اینکه سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ پل ارتباطی میان مردم و مسئولان مدیریت شهری است گفت: هرچه این ارتباط و پیگیری‌ها گسترش یابد، سرمایه اجتماعی شهرداری نیز افزایش پیدا می‌کند.

شهردار قم با بیان اینکه سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ پل ارتباطی میان مردم و مسئولان مدیریت شهری است گفت: هرچه این ارتباط و پیگیری‌ها گسترش یابد، سرمایه اجتماعی شهرداری نیز افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش پردیسان آنلاین، سید مرتضی سقاییان‌نژاد ظهر امروز در آغاز نهمین دوره اجرای طرح «شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو»، با حضور در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم، اظهار کرد: سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ پل ارتباطی بین مردم و مسئولان مدیریت شهری است و بستری برای پیگیری و رفع مشکلات سطح شهر است.

وی با بیان اینکه اطلاع از مشکلات سطح شهر موجب برنامه‌ریزی بهتر برای رفع آن‌ها می‌شود، افزود: هرچه جاده ارتباط بین مردم و مسئولان روان‌تر و راحت‌تر باشد، رفع نیازها و مشکلات آسان‌تر می‌شود و انگیزه سامانه ۱۳۷ از ابتدا نیز همین برقراری ارتباط درست و پیگیری‌های مشکلات بوده است.

شهردار قم با تأکید بر اینکه در سال‌های گذشته شاهد رشد قابل‌توجه فعالیت‌ها و اقدامات در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: هرچقدر این ارتباط و پیگیری‌ها گسترش پیدا کند، سرمایه اجتماعی شهرداری نیز افزایش پیدا می‌کند.

سقائیان‌نژاد با اشاره بر لزوم سرمایه‌گذاری در حوزه ارتباط مردمی در سامانه ۱۳۷، گفت: کاربران این سامانه باید با حوصله پیگیر تماس‌های شهروندان باشند و با هدایت و به سرانجام رساندن پیام‌های مردمی، در رفع مشکلات سطح شهر و تکریم مردم تلاش کنند.