فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) گفت: شهرداری قم همواره در برگزاری همه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی کمک‌حال سپاه است.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) گفت: شهرداری قم همواره در برگزاری همه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی کمک‌حال سپاه است.

به گزارش پردیسان آنلاین، سردار محمدرضا موحد در حاشیه بازدید دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم و تعدادی از مدیران شهرداری قم از آخرین وضعیت آماده‌سازی نمایشگاه یاد یاران ویژه هفته دفاع مقدس با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در اهمیت دفاع مقدس، اظهار کرد: عامل مهم موفقیت انقلاب، نظام و جبهه مقاومت، الگوگیری از دفاع مقدس است و هرکجا با روحیه انقلابی و جهادی عمل کردیم موفق‌تر بودیم.

وی با بیان اهمیت انتقال این ظرفیت بزرگ به نسل امروز و به‌ویژه جوانان و نوجوانان، افزود: ملاک و راه موفقیت ادامه راه شهداست و با حضور جهادی در حوزه‌های مختلف، می‌توان کشور را به خوبی مدیریت کرد.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) با اشاره به برگزاری نمایشگاه یاد یاران امسال در قم، تصریح کرد: امسال نمایشگاه با ویژگی‌های منحصربه‌فرد و با توجه به جنگ شناختی دشمنان برپا شده است.

موحد ادامه داد: جبهه مقاومت و اقدامات نظامی، رویکرد اصلی نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی است.

وی با تأکید بر اینکه دستگاه‌ها مختلفی و به‌ویژه شهرداری قم در برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس کمک‌حال سپاه بوده‌اند، گفت: شهرداری قم همواره در همه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی یاری رسان سپاه است و در فضاسازی و اقدامات زیرساختی شهرداری کمک‌های زیادی چه در سطح شهر و چه در برپایی نمایشگاه داشته است.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم فضای ثابتی برای نمایشگاه و تئاترهای انقلاب و مرکز فرهنگی تفریحی برای نوجوانان و جوانان در قم احداث کنیم تا در طول سال خدمات به مردم داشته باشیم.