مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم از برگزاری مناقصه عمومی امور خدمات شهری (تنظیف معابر و شوارع – مدیریت پسماند) مناطق هشتگانه شهرداری قم به مدت ۳۶ ماه به پیمانکاران دارای گواهی صلاحیت کار، ایمنی و بهداشت خبر داد.
سید محسن میرهادی در گفت و گو با پردیسان آنلاین با اشاره به آغاز فرآیند برگزاری مناقصه عمومی دو مرحله ای پیمان های خدمات شهری اظهار کرد: امور خدمات شهری مناطق هشتگانه شهرداری قم به مدت ۳۶ ماه به پیمانکاران مجرب و توانمند واگذار می شود.
وی ادامه داد: متقاضیان محترم می توانند از طریق مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی www.setadiran.ir نسبت به دریافت اسناد مناقصه اقدام کنند.
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به مهلت خرید اسناد مناقصه از تاریخ ۲۳ تا ۳۰ دی ماه عنوان کرد: مهلت ارائه پیشنهاد از ۲۳ دی ماه آغاز و تا ۱۱ بهمن ماه ادامه دارد.
میرهادی با اشاره به ارزیابی پیمانکاران، خاطرنشان کرد: این ارزیابی بر اساس توانمندی مالی پیمانکاران، سوابق اجرایی، حسن سابقه، توان تجهیزاتی، توان فنی و برنامهریزی صورت میگیرد.
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری افزود: پیمانکاران پس از ارزیابی فنی در دو گروه طبقهبندی میشوند و بر اساس این ارزیابی مجاز به شرکت در مناقصه هستند.
میرهادی اضافه کرد: پیمانکاران برای پاسخگویی به سوالات تخصصی با معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم با شماره تلفن ۳۶۱۰۴۲۶۴ – 025 و جهت پاسخگویی به سوالات عمومی با اداره کل قراردادها و پیمانها با شماره تلفن ۳۶۱۰۴۳۶۹ – ۰۲۵ تماس حاصل فرمایند.
وی تصریح کرد: محل تسلیم ضمانت شرکت در فرآیند انجام کار به نشانی قم بلوار امام موسی صدر جنب بوستان شهید بنیادی شهرداری مرکزی طبقه ششم، اداره کل حراست است.