معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان گفت: چهل‌وششمین نشست کمیسیون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی مجمع شهرداران کلان‌شهرهای کشور یازدهم مهر سال جاری به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.

سعید ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین اظهار کرد: یازدهم مهر سال جاری همزمان با برگزاری نمایشگاه ملی فن‌‎نما که از دهم تا سیزدهم مهر برپا می‌شود، چهل‌وششمین نشست کمیسیون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: از اواخر سال گذشته تصمیم دبیرخانه کلان‌شهر کشور بر این شد که نشست‌های بعدی کلان‌شهرها با حضور تمام کلان‌شهرها و مراکز استان‌های کشور برگزار شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان تاکید کرد: در این راستا این کلان‌شهر در چهل‌وششمین نشست کمیسیون معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری‌های میزبان تقریباً ۳۰ نماینده از کلان‌شهرهای کشور خواهد بود.

ابراهیمی گفت: همچنین این نشست فرصتی برای تبادل تجربیات و اطلاعات شهرداری‌ها در حوزه‌های برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی است.

وی ادامه داد: موضوعاتی همچون ضوابط اصلاح ساختار شهرداری‌ها، آئین‌نامه استخدامی شهرداری‌های کشور، تالار تماشا،، مانیتورینگ، پایش اطلاعات شهرداری‌های کشور و حوزه خلاقیت و فناوری از جمله دستورکارهایی است که امیدواریم در این نشست مورد بررسی قرار گیرد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: فرصت میزبانی و همزمانی این نشست با نمایشگاه فن‌نما فرصتی در راستای معرفی ظرفیت‌های فناوری اصفهان برای تمام حوزه‌های برنامه‌ریزی شهرداری‌های کشور است.

ابراهیمی گفت: امیدواریم این نشست در راستای ارتقای زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور و جایگاه شهر و شهرداری اصفهان در نظام برنامه‌ریزی ملی مؤثر باشد.