شهردار امام‌زاده عبدالله(ع) مازندران از اجرای عملیات پروژه ۳۵ متری به عنوان اساسی‌ترین طرح آسفالت در شهر امام‌زاده عبدالله مازندران خبر داد.

مهدی حسن‌نژاد در گفت‌وگو با پردیسان آنلاین در مازندران با بیان اینکه تاکنون ۶۰ هزار متر مربع از خیابان‌ها و کوچه‌های شهر زیرسازی و آسفالت انجام شده است، اظهار کرد: در این مدت سه پارک محله در سه نقطه شهری امام‌زاده عبدالله احداث و در اختیار شهروندان قرار داده شد.

وی ساخت المان‌های شهری و جاده سلامت به طول ۷۰۰ متر دیگر اقدامات این سازمان بیان کرد و افزود: موزائیک کاری سطح محوطه شهرداری و احداث سالن شهرداری به همراه زیرسازی و آسفالت خیابان کاسمده به مبلغ ۹ و نیم میلیارد تومان هزینه در هفته دولت افتتاح شد.

شهردار امام‌زاده عبدالله عنوان کرد: ساماندهی و فضاسازی سیمای شهری به ویژه ورودی شهر دستور کار قرار گرفت که در تفاهم‌نامه‌ای با راه و شهرسازی استان بقیه ساماندهی آن نیز به‌زودی انجام می‌شود.

حسن‌نژاد با بیان اینکه در ادامه آسفالت خیابان‌های شهری از طرح ۳۵ کیلومتری حدود دو و نیم کیلومتر آن انجام شد، یادآور شد: در اجرای این طرح ۳۵ متری به عنوان اساسی‌ترین پروژه شهری تمام تلاش بر این است تا ایام الله دهه فجر سال‌جاری به اتمام و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اعلام اینکه برای اجرای این طرح بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده است که بخشی از این اعتبار به پیمانکار داده شد، گفت: ساماندهی کارگاه‌های صنایع چوب در ابتدای شهر نیز یکی از مصوبات شورای برنامه‌ریزی استان است که پس از تأیید، عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.