مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم گفت: سامانه ۱۳۷ شهرداری قم تا این لحظه به تماس ۱۲۰۰ زائر پاسخ و اطلاعات مورد نیاز برای شرکت در مراسم روز اربعین را به ایشان منتقل کرده است.
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم گفت: سامانه ۱۳۷ شهرداری قم تا این لحظه به تماس ۱۲۰۰ زائر پاسخ و اطلاعات مورد نیاز برای شرکت در مراسم روز اربعین را به ایشان منتقل کرده است.
مهدی کلانترزاده در گفتوگو با پردیسان آنلاین، اظهار کرد: ستاد تسهیلات زائران شهرداری قم در اربعین حسینی در قالب ۱۰ کمیته در حال فعالیت است که یکی از این کمیتهها مشغول به امور اطلاع رسانی است.
وی افزود: در قالب کمیته اطلاع رسانی، سامانه ۱۳۷ شهرداری قم به پاسخگویی درباره سوالات زائران شهر قم برای شرکت در مراسم اربعین حسینی مشغول است که تا کنون این سامانه به سوال هزار و ۲۰۰ زائر پاسخ و آنها را راهنمایی کرده است.
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم تصریح کرد: امسال در سامانه ۱۳۷ شهرداری قم امکان پاسخگویی به زبانهای انگلیسی، عربی و اردو نیز فراهم شده است.
کلانترزاده به فعال شدن ستاد خبری همزمان با شروع مراسم اربعین در قم اشاره کرد و گفت: همچنین سامانه قم زائر برای استفاده زائران و راهنمایی به آنها فعال و بروزرسانی شده است.
Saturday, 23 November , 2024