شهردار مشهد گفت: بلافاصله بعد از اربعین، دهه پایانی صفر را داریم که از روز اربعین و با پیاده‌روی جاماندگان اربعین شروع می‌شود، حدود ۵۰۰، ۶۰۰ ایستگاه صلواتی و موکب در سطح شهر و مسیرهای ورودی داریم.

به گزارش پردیسان آنلاین از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد، محمدرضا قلندر شریف در جلسه هم‌اندیشی شورای معاونین شهرداری مشهد اظهار کرد: ما در حوزه مسئولیت خود در شهرداری با توجه به شناخت و نیاز شهر زیر بار مسائل رفتیم و دچار روزمرگی نشدیم.

وی افزود: یکی از وجوه مثبت این دوره مدیریت شهری مخصوصاً از سال گذشته این است که تقریباً خود نیروهای شهرداری مدیریت شهر را برعهده گرفتند و ما کمترین ورودی را از نیروهای خارج از شهرداری داشتیم.

شهردار مشهد گفت: شهرداری مشهد در حوزه محیط زیست، فضای سبز، خدمات شهری و پسماند در کشور نمونه است. مشهد و کلان‌‎شهرها نباید تبدیل به تهران دوم در حوزه آلودگی و ترافیک شوند.

قلندرشریف افزود: ۱۰ سال است که در اربعین فعالیت داریم و امسال نیز ۱۰۰۰ نفر اعزام شدند، ستادی در شهرداری به نام ستاد اربعین داریم که از اوایل اردیبهشت فعالیت خود را شروع کرده و الان همکاران ما اعزام شدند.

وی در پایان گفت: ما بلافاصله بعد از اربعین، دهه پایانی صفر را داریم که از روز اربعین و با پیاده‌روی جاماندگان اربعین شروع می‌شود. حدود ۵۰۰، ۶۰۰ ایستگاه صلواتی و موکب در سطح شهر و مسیرهای ورودی داریم.