قیمت روز محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش پردیسان آنلاین، بازار خودرو امروز _یکشنبه سی‌ویکم تیر_ با نوسان قیمت همراه است و محصولات بیشتر شرکت‌ها در مسیر کاهشی قرار گرفته‌اند، تغییر قیمت خودروهای داخلی از یک میلیون تومان تا ۲۸ میلیون تومان و خودروهای مونتاژی از یک میلیون تا ۵۰ میلیون تومان دیده می‌شود.

دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) و انواع مختلف این خودرو، امروز با کاهش قیمت روبه‌رو شدند این محصول داخلی با ریزش ۱۴ میلیون تومان نسبت به روز گذشته به قیمت ۹۷۱ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک یکی از خودروهای محبوب بازار نیز با افت ۱۲ میلیون تومانی به کانال ۸۷۴ میلیون تومان رسید.

شاهین G (سانروف) از محصول شرکت سایپا که از ابتدای هفته در روند نزولی قرار دارد، امروز با افت چشمگیر ۱۴ میلیون تومانی به قیمت ۷۰۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

کوییک اتوماتیک در شمار محصولات شرکت سایپا، بر خلاف دیگر محصولات با رشد ۲۸ میلیون تومانی به قیمت ۵۷۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۴۳ میلیون تومان، سورن پلاس ESP با قیمت ۷۰۰ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۰۲ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۶۵ میلیون تومان، دنا پلاس (۶ سرعته) با قیمت ۷۸۸ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک با قیمت ۹۳۶ میلیون تومان، پژو پارس ۶۴۷ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX با قیمت ۶۸۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۳۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۷۲۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۶۰ میلیون تومان، رانا پلاس ۵۹۹ میلیون تومان، تارا دستی V1 با قیمت ۷۵۴ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V2 با قیمت ۸۹۲ تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۴۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۲۹ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۶۵ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۴۰۴ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۷۵ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۵۶۵ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا امروز ۳۱ فروردین + جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

بازار محصولات مونتاژی نیز امروز تعادل قیمتی خود را از دست داده و در شرایط نوسانی قرار دارد.

جک J4 آپشنال ارزان‌ترین خودرو مونتاژی کرمان‌موتور که در طول سه هفته ارزان‌تر شده بود، امروز با افت ۱۲ میلیون تومانی به قیمت ۷۶۷ میلیون تومان رسید.

کی‌ام‌سی X5 یکی دیگر از محصولات این شرکت با افت چشمگیر ۳۳ میلیون تومانی به نرخ یک میلیارد و ۶۴۵ میلیون تومان ارزش گذاری شد.

دیگنیتی پرستیژ از محصولات جذاب شرکت بهمن موتور با افزایش ۱۰ میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

سوبا M4 از دسته محصولات مونتاژی با ریزش ۴۰ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت دو میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۳۷ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۳۰ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۲ میلیارد و ۷۷۵ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۲۰۵ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۷۶۶ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۶۱۴ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۹۱۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا امروز ۳۱ فروردین + جدول