مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم گفت: با همکاری پیام‌رسان سروش پلاس، ارائه خدمات الکترونیکی شهروندی در بستر پیام‌رسان سروش فراهم شد.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم گفت: با همکاری پیام‌رسان سروش پلاس، ارائه خدمات الکترونیکی شهروندی در بستر پیام‌رسان سروش فراهم شد.

به گزارش واحد خبر سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم، علی مؤمن حجازی در گفت‌وگویی با اشاره به نقش مهم خدمات الکترونیک شهروندی در توسعه شهری و بهره‌برداری از امکانات فناوری اطلاعات و ارتباطات، اظهار کرد: استفاده از ابزارها و سکوهای ارتباطی بومی کشور را در آگاهی‌بخشی و بهبود ارتباطات بین شهرداری و شهروندان، راهکاری پراهمیت است.

وی افزود: برای رفاه شهروندان، سازمان فاوای شهرداری قم با همکاری پیام‌رسان سروش پلاس و با پیاده‌سازی زیرساخت فنی، اقدام به ارائه سرویس خدمات الکترونیک متصل به سامانه‌های شهرداری قم در بستر پیام‌رسان سروش کرد.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم در خصوص خدمات ارائه‌شده خاطرنشان کرد: شهروندان با مراجعه به صفحه شهرداری قم به نشانی qom_ir@ در پیام‌رسان سروش، امکان استعلام چهار خدمت زیر را دارند و در آینده نزدیک سایر خدمات شهروندی به این سکو اضافه خواهد شد.

مؤمن حجازی اضافه کرد: سرویس زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه، سرویس جست‌وجوی مکان درگذشتگان، سرویس استعلام کد نوسازی از طریق کد پستی و سرویس استعلام عوارض نوسازی چهار خدمت ارائه شده در این قالب هستند.

وی گفت: در حال حاضر تنها بستر ارائه خدمات شهرداری در پیام‌رسان‌ها، پیام‌رسان سروش پلاس است که با توجه رسالت سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم، این سازمان در تلاش است برای سهولت دسترسی شهروندان به خدمات سامانه‌های الکترونیکی شهرداری قم، در آینده‌ای نه چندان دور از طریق کلیه بسترهای ارتباطی و پیام‌رسان‌های بومی خدمات الکترونیکی شهرداری را ارائه دهد.

 برای استفاده از این خدمات می‌توانید، پیام‌رسان سروش پلاس را از نشانی https://splus.ir/p/download دریافت و نشانی شهرداری قم را در آن جست‌وجو کنید.