پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان گفت :بازیکنانی که توسط سپاهان خریداری شده‌اند جوان، اما باانگیزه هستند و با توجه به اینکه تمرینات تیمی نیز به‌صورت مستمر برگزار می‌شود، می‌توان به آینده خوش‌بین بود.

محمد یاوری در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین درباره عملکرد نقل‌وانتقالاتی سپاهان اظهار کرد: تفکر بسیار خوبی پیرامون جذب بازیکنان سپاهان وجود دارد و از نظر من جدایی برخی مهره‌ها به صلاح این تیم بود، چراکه جدا شدن بازیکنی که با وجود داشتن قرارداد به‌دنبال رضایت‌نامه است منفعت بیشتری برای تیم دارد.

وی افزود: جذب بازیکن برای فصل آینده توسط سپاهان به‌طور حساب شده‌ای در حال انجام است و طلایی‌پوشان نسبت به سال گذشته عملکرد بهتری ارائه داده‌اند.

پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان با اشاره به بازیکنان جوان جذب شده توسط این تیم تصریح کرد: مهره‌های جذب شده از یک سو انگیزه بالایی برای اثبات توانایی‌های خود و از سوی دیگر پتانسیل بسیاری نیز برای درخشش در سپاهان دارند و همان‌طور که دیدید باشگاه‌های مدعی دیگری نیز خواهان آن‌ها بودند.

وی ادامه داد: نکته مهم این است که در پلی‌آف آسیا کدام یک از این بازیکنان می‌توانند به طلایی‌پوشان کمک کنند، چراکه بیشتر بازیکنانی که جذب شده‌اند نخستین تجربه آسیایی خود را پشت سر می‌گذارند؛ هرچند نمی‌توان به این موضوع ایرادی وارد کرد.

یاوری خاطرنشان کرد: کادر فنی و مدیریت سپاهان باید تلاش خود را به کار بگیرند تا بازیکنان خارجی تأثیرگذاری همچون برایان دابو را به خدمت بگیرند. با توجه به روندی که هیئت مدیره در پیش گرفته است، به خرید مهره‌های خوب خارجی امیدوار هستم و در حال حاضر خرید مدافع چپ تأثیرگذار از اولویت‌های سپاهان است.

وی اضافه کرد: فرصت اندکی تا رقابت‌های آسیایی وجود دارد و بدون تردید هماهنگی بازیکنان تازه‌وارد سپاهان زمان‌بر خواهد بود، اما نباید فراموش کرد تیم‌های ایرانی با دوندگی و اجرای اصول تاکتیکی موفقیت‌های دور از انتظاری را کسب کرده‌اند.

پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان درباره تجربه بازیکنان تازه وارد سپاهان یادآور شد: بازیکنانی که توسط سپاهان خریداری شده‌اند جوان، اما با انگیزه هستند و با توجه به اینکه تمرینات تیمی نیز به صورت مستمر برگزار می‌شود می‌توان به آینده خوش‌بین بود.

وی بیان کرد: سپاهان بازیکنان بدون تجربه‌ای را جذب نکرده است و تمام مهره‌هایی که به جمع طلایی‌پوشان اضافه شده‌اند تجربه موفقی در لیگ برتر داشته‌اند و بدون تردید با حضور در جمع شاگردان مورایس استعداد آن‌ها شکوفاتر می‌شود.

یاوری عنوان کرد: سپاهان مسیر درستی را در پیش گرفته است و اگر بعضی از اشتباهات سال گذشته همچون استفاده از بازیکنان در پست غیرتخصصی تکرار نشود، این تیم با آرامش بیشتری کار خود را دنبال خواهد کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان درباره وضعیت مبهم حسین‌نژاد تصریح کرد: محمدجواد حسین‌نژاد استراتژی ویژه‌ای را برای خود و باشگاه ترسیم نکرده است و باید هرچه سریع‌تر مشخص شود سرمربی تیم می‌تواند روی توانایی‌های وی حساب کند یا خیر.

وی تاکید کرد: تنها تقاضایی که دارم این است که مورایس نگاه ویژه‌ای به بازیکنان سپاهان (ب) داشته باشد، چراکه در این تیم بازیکنان مؤثر و توانمند بسیاری وجود دارد.