نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: نیروهای مسلح موجب سربلندی ایران هستند، در عملیات وعده صادق شاهد توانمندی نیروهای مسلح بودیم که موجب ایجاد اقتدار ملی در سطح بین‌المللی شد.

به گزارش پردیسان آنلاین، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد در مراسم تودیع و معارفه ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارومحال‌بختیاری اظهار کرد: رهبر انقلاب فرمودند اگر کسی برای بالا برد نیروهای مسلح تلاش کند، این یک کار انقلابی و حسنه است، حسنه به منظور خدمت به خلق است.

وی افزود: خداوند در قرآن کریم بیش از ۳۰ بار نسبت به پاداش انجام کار خیر برای مردم اشاره کرده است، به‌یقین افرادی که خدمت به خلق انجام می‌دهند در روز قیامت سربلند خواهند بود و از اصحاب بهشت تلقی می‌شود.

نماینده ولایت فقیه در استان اصفهان ادامه داد: به‌یقین نیروهای مسلح موجب سربلندی ایران هستند، در عملیات وعده صادق شاهد توانمندی نیروهای مسلح بودیم که موجب شد ایجاد اقتدار ملی در سطح بین‌المللی شد در همین راستا شاهد بودیم که برای عرض تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی بسیاری از کشورهای که دست دوستی به اسرائیل داده بودند به سمت ایران آمدند. خداوند در قرآن کریم تاکید می‌کند هرچه توان دارد در مقابل دشمن آماده کنید.