قیمت روز محصولات ایران ‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش پردیسان آنلاین، بازار خودرو امروز _پنجشنبه بیست‌وهشتم تیر_ روند صعودی به خود گرفت و رشد قیمت در هر دو بازار داخلی و مونتاژی به چشم می‌خورد که این افزایش قیمت‌ها از یک میلیون تا ۶۵ میلیون تومان در بین محصولات مختلف با شدت و میزان متفاوت به چشم می‌خورد.

کوییک GXR-L از هاچ‌بک‌های اقتصادی شرکت سایپا امروز دو میلیون تومان گران‌تر شده و به ۴۲۵ میلیون تومان رسیده است.

شاهین G از سدان‌های لوکس سایپا امروز رشد قیمت شش میلیون تومانی دارد و با ۷۱۷ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

تارا اتوماتیک v4 رکورددار افزایش قیمت در بازار خودروهای داخلی است که نسبت به روز گذشته ۱۸ میلیون تومان گران‌تر شده و به ۹۷۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک از محصولات پرفروش ایران‌خودرو در بازار داخلی امروز ۱۰ میلیون تومان رشد یافته و با ۷۴۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۶۷ میلیون تومان، سورن پلاس (ESP) با قیمت ۷۲۴ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۱۳ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۶۷ میلیون تومان، دنا پلاس (۶ سرعته) با قیمت ۸۰۸ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۶۱ میلیون تومان، پژو پارس ۶۵۹ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX با قیمت ۶۹۲ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۳۶ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۷۳۶ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۸۸ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۱۰ میلیون تومان، تارا دستی ۷۴۵ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ به قیمت ۹۰۰ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۴۵ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۲۲ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۳۵ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۴۲ میلیون تومان، کوییک S به قیمت ۴۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۳۰ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۸۶ میلیون تومان، وانت پادرا با قیمت ۷۰۶ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۵۶۵ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت محصولات ایران‌ خودرو و سایپا امروز ۲۸ تیر + جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی به جز محصولات بهمن موتور، رو به افزایش است.

تیگو ۸ پرومکس (IE) از محصولات مونتاژی شرکت مدیران خودرو ۱۰ میلیون تومان افزایش یافته و با نرخ دو میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

کی‌ام‌سی J7 از محصولات مونتاژی کرمان موتور نسبت به روز گذشته ۲۰ میلیون تومان رشد کرده و با یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

فیدلیتی پرستیژ پنج‌نفره از محصولات بهمن موتور در یک روز ۲۰ میلیون تومان ارزان‌تر شده و به کانال دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان معامله رسیده است.

لاماری ایما از محصولات لوکس مونتاژی با رشد ۳۰ میلیون تومان به قیمت دو میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۵۴ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۴۰۵ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم دو میلیارد تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) دو میلیارد و ۸۴۵ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۷۷۹ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۳۵ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۶۵۵ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۳۴۷ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۹۲۵ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۸۶۵ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت محصولات ایران‌ خودرو و سایپا امروز ۲۸ تیر + جدول