مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از اکران بیش از ۳۰۰۰ مترمربع تبلیغات محیطی ویژه ایام عزاداری محرم و سفر در قالب سازه‌های مختلف شهری خبر داد. 

مطلب بدون عنوان 5110

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از اکران بیش از ۳۰۰۰ مترمربع تبلیغات محیطی ویژه ایام عزاداری محرم و سفر در قالب سازه‌های مختلف شهری خبر داد. 

مهدی کلانترزاده با اشاره به فرارسیدن ایام محرم و صفر و نقش مدیریت شهری در فضاسازی ویژه شهر در این ایام، اظهار کرد: اکران سه هزار ۳۳۰ مترمربع بنر ویژه ایام محرم در سطح شهر در قالب سازه‌های پرتابل، استرابرد، عرشه پل، بیلبورد و آویز از جمله اقدامات شهرداری قم در ایجاد حال و هوای عزاداری در این ایام است. 
 
وی با اشاره به استفاده از ظرفیت نمایشگرهای شهری برای پاسداری ایام عزاداری امام حسین (ع) افزود: نمایش بیش از ۱۷ هزار دقیقه بر روی سه دستگاه نمایشگر شهری از دیگر اقداماتی است که برای این روزها پیش بینی شده است. 
 
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به تسهیلگری شهرداری قم در ایجاد ایستگاه‌های صلواتی اضافه کرد: تا کنون برای ۱۵۰ ایستگاه صلواتی مجوز صادر شده است که موضوعات مختلفی از جمله مسائل ترافیکی و مدیریت پسماند و همچنین ارتقای ایمنی در فعالیت این ایستگاه‌ها مد نظر قرار داده شده است. 
 
کلانترزاده با اشاره به راه‌اندازی پویش تبلیغات شهری #از_کودکی با اهداف تبیین نقش عمیق مکتب عاشورا در ادوار مختلف، اعطای جایگاه ویژه به کودکان به عنوان عناصر آینده ساز جامعه و تبیین نقش حمایتی مادران و خانواده در پرورش نسل معتقد به سنت‌ها و شریعت دینی، تصریح کرد: بسازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قم نیز پویش و مسابقه عکاسی “من یار حسینم” و برپایی ایستگاه نقاشی و خوشنویسی ویژه کودکان و نوجوان را در دستور کار دارد.
 
وی با دعوت از شهروندان برای شرکت در این پویش و ارسال تصاویر کودکان عاشورایی، گفت: نمایشگاهی از این تصاویر برپا خواهد شد. 
 
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره دیگر اقدامات فضاسازی شهری به نصب ۴۰ عدد بیرق عزای بزرگ و نصب در میادین و معابر اصلی شهر و در مجاورت حرم مطهر با محوریت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، ادامه داد: نصب ۲۵ عدد قاب شهری و اکران فرازهایی از زیارت عاشورا از دیگر اقدامات انجام شده در مسیر فضاسازی شهری برای ایام سوگواری است. 
 
بازطراحی و نصب ۴۰ عدد المان طوبی و ماه، نصب ۳ المان فلزی بزرگ نام متبرک اباعبدالله، بهسازی و نصب ۶ المان زنجیر، تغییر پیش زمینه سازه‌های نوری با پیام متنی تبیین قیام عاشورا، تغییر رنگ تمام نورپردازی‌های سطح شهر به رنگ قرمز و سبز از دیگر اقدامات سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم در ایام بوده است.
 


منبع مطلب: پردیسان آنلاین

https://qom.ir/FRPd1