تیم فوتبال استقلال تهران در آخرین بازی هفته دوم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ امروز میزبان ملوان بندرانزلی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پردیسان آنلاین، پس از انجام هفت بازی از هفته دوم فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر، امروز _پنج‌شنبه بیست‌وششم مردادماه_ تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ملوان بندرانزلی از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران، آخرین دیدار هفته دوم را برگزار خواهند کرد.

در ادامه ترکیب احتمالی تیم فوتبال استقلال تهران که با صلاحدید جواد نکونام به استقبال میهمان خود خواهد رفت را مورد بررسی قرار خواهیم داد:

هواداران استقلال خوشحال از ماندن حسین حسینی

اتفاقاتی که طی دو هفته اخیر رقم خورد و اشتباهات عجیبی که دروازه‌بانان مرتکب شدند تا تیم‌های‌شان نتیجه‌ای نگیرند موجب شد هواداران استقلال از ماندن سیدحسین حسینی در جمع آبی‌پوشان بیش از پیش خوشحال شوند. چرا که استقلال در پنجره نقل‌وانتقالات به‌دنبال حسین پورحمیدی بود تا وی را جایگزین حسین حسینی کند و کاپیتان آبی‌ها نیز از این تیم جدا شد. اما پس از ناکامی استقلال در جذب پورحمیدی، حسینی به این تیم بازگشت. پورحمیدی شب گذشته اشتباه مهلکی مرتکب شد که به شکست تراکتور مقابل پرسپولیس در یک بازی حساس انجامید.

مصدومیت سهرابیان، زمینه‌ساز معرفی مدافع جدید

در هفته نخست مسابقات لیگ برتر مقابل صنعت‌نفت آبادان، جواد نکونام در قلب خط‌دفاعی از زوج محمدحسین مرادمند و آرمین سهرابیان استفاده کرد و موفق شد تیمش را با بسته نگه‌داشتن دروازه به برتری قاطعانه برساند. با این وجود آرمین سهرابیان به‌دلیل مصدومیت و پارگی عضله دوقلوی پا، در دیدار امروز غایب است و ایمان سلیمی مدافع سابق مس رفسنجان که در نقل‌وانتقالات تابستانی به جمع آبی‌پوشان اضافه شد در کنار محمدحسین مرادمند خواهد ایستاد. البته که صالح حردانی زننده گل سوم استقلال در برابر صنعت‌نفت امروز هم بازی می‌کند و در سمت راست هم شاهد حضور مجدد ابوالفضل جلالی پس از عملکرد درخشان هفته گذشته‌اش خواهیم بود.

روزبه چشمی بازگشت

تیم فوتبال استقلال تهران در مصاف هفته گذشته روزبه چشمی را به‌علت محرومیت در اختیار نداشت اما هافبک‌دفاعی مطمئن استقلال با تشخیص جواد نکونام در برابر ملوان قرار خواهد گرفت و جانشین زبیر نیک‌نفس در ترکیب می‌شود. مهدی مهدی‌پور و آرش رضاوند نیز پس از بازی در هفته اول، امروز هم برای آبی‌های پایتخت به میدان خواهند رفت. خط‌میانی استقلال پربار نیست و علاوه‌بر این چهار نفر، مابقی هافبک‌ها جوان هستند و این کار را برای جواد نکونام تاحدی دشوار خواهد کرد

رونمایی از مهرداد محمدی در ترکیب اصلی

مهرداد محمدی مهاجم فصل جاری تیم فوتبال استقلال تهران که در تمرینات پیش‌فصل دچار مصدومیت شد، به هفته اول رسید اما فقط در ۱۵ دقیقه پایانی مقابل صنعت‌نفت به میدان رفت. محمدی حالا آماده انجام بازی برای آبی‌ها در ترکیب اصلی است و جواد نکونام نیز شدیداً نیازمند حضور وی خواهد بود تا بتواند با توان و قدرت بیشتری در خط‌حمله مقابل رقبا ظاهر شود. امیرارسلان مطهری و کوین یامگا نیز دو عنصر دیگر خط‌هجومی آبی‌ها هستند که این مثلث را تشکیل می‌دهند.

ترکیب احتمالی استقلال در برابر ملوان

سیدحسین حسینی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، جعفر سلمانی و امیرارسلان مطهری.