خدمات‌رسانی ۴ هزار نیروی شهرداری قم در ایام نوروز/ رضایت مسافران از ستادهای نوروزی

مهدی اصفهانیان مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین، با اشاره به آماده‌باش کلیه عوامل خدمات شهری شهرداری اظهار داشت: شهرداری قم از چند ماه گذشته با رویکرد خدمات‌رسانی حداکثری به زائران و مسافران برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای با تشکیل ستاد خدمات زائران و آسیب‌شناسی سال‌های گذشته با هدف ارتقای کمی و کیفی خدمات، فعالیت‌های خود را آغاز کرده است.

وی برنامه‌های متنوع شهرداری در ستاد تسهیلات زائران و خدمات سفر را موردتوجه قرار داد و گفت: ۱۰ کمیته و ۸ ستاد شهرداری قم در مناطق هشت‌گانه به همین منظور از حدود چهار ماه گذشته فعال و مباحثی مانند اسکان، ایمنی و ارزاق زائران و بهبود سیما و منظر، بهداشت و ارتقای سلامت محیط‌زیست شهری را در دستور کار خود قرار داده است.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به برنامه‌های اسکان زائران و مسافران نوروزی تصریح کرد: بوستان مهدی، هاشمی، امام رضا(ع)، فدک، نیایش و غدیر به‌عنوان بوستان‌های شاخص اسکان با تسهیلات رفاهی مناسب مسافران مانند سرویس بهداشتی، طبخ غذا و استراحتگاه‌های مسافری آماده‌شده است.

اصفهانیان مقدم خاطرنشان کرد: نیروهای امدادی و آتش‌نشانی قم به‌صورت شبانه‌روزی برای ارتقای ایمنی و رفع دغدغه زائران و مسافران نوروزی در تمام بوستان‌های محل اسکان حضور دارند.

وی با بیان آماده‌سازی محل‌های اسکان، آذین‌بندی شهر، گل‌آرایی و کاشت درختچه برای آغاز سال جدید، ابراز کرد: بیش از ۴ هزار نیروی مجموعه مدیریت شهری قم به‌صورت شبانه‌روزی مشغول خدمات‌رسانی به زائران و مسافران نوروزی هستند.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قم عنوان کرد: ستادهای نوروزی شهرداری قم در مناطق هشت‌گانه فعال است و طبق ارزیابی‌های انجام‌شده با توجه به خدمات و اقدامات گسترده مردم و مسافران از خدمات این ستادها رضایت حداکثری دارند.

انتهای پیام/ش

لینک کوتاه خبر:

pardysanonline.ir/?p=212696

Leave your thought here

آخرین اخبار

تصویر روز: