به گزارش پردیسان آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دویست و نودمین شماره این ماهنامه همچنین دیجیتال مارکتینگ در تبلیغات بانکی دیجیتال، نقش توسعه غیرنفتی در حل مشکلات اقتصادی، مدیریت سبز در بانک ملی ایران و نقش بانک ملی ایران در توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور را بررسی کرده است. روسای […]

به گزارش پردیسان آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دویست و نودمین شماره
این ماهنامه همچنین دیجیتال مارکتینگ در تبلیغات بانکی دیجیتال، نقش توسعه غیرنفتی
در حل مشکلات اقتصادی، مدیریت سبز در بانک ملی ایران و نقش بانک ملی ایران در
توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور را بررسی کرده است.

روسای واحدهای موفق بانک نیز در این شماره از نشریه از راه
و روش کاری خود سخن گفته اند.

نشریه داخلی بانک ملی ایران با عنوان «سفیر» با قدمت ۸۸ سال
به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر می شود و نسخه دیجیتال آن در بخش نشریات پورتال
خبری بانک ملی ایران به نشانی
www.bmi.ir قابل دسترس است.