انجام روزانه ۱۰۰۰ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری قم/شهروندان چشم بینای شهرداری در شهر هستند

مهدی کلانترزاده در حاشیه حضور و پاسخگویی مستقیم به درخواست‌های مردمی در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم، در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین، اظهار داشت: در راستای فرهنگ‌سازی و ارتباط مستقیم و بدون واسطه شهروندان با مجموعه مدیریت شهری و تحقق شعار شهروند پرسشگر و مدیر پاسخگو؛ درب اتاق هیچ‌یک از مدیران شهرداری قم از شهردار کلان‌شهر قم گرفته تا سایر معاونان و مدیران ستادی و عملیاتی به روی شهروندان بسته نیست.

وی با اشاره به حجم بالای تماس و درخواست‌های شهروندان از مجموعه مدیریت شهری از طریق تماس با سامانه ۱۳۷، عنوان کرد: علاوه بر این شهردار قم هر روز بعد از نماز ظهر و عصر دیدار مردمی داشته و پس از شنیدن صحبت‌های شهروندان، دستورات لازم را برای پیگیری انجام می‌دهد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم ادامه داد: در فرصت دوساعته امروز سامانه ۱۳۷ شهرداری به سؤالات ۳۵ شهروند قمی پاسخ داده شد و هرکدام از تماس‌های انجام‌شده در این سامانه  برای پاسخ‌دهی با یک کد اختصاصی ذخیره شده و مراحل پیگیری و پاسخگویی آن انجام می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت ۲۴ ساعته سامانه ۱۳۷، خاطرنشان کرد: روزانه بیش از ۱۰۰۰ تماس با سامانه ۱۳۷ توسط شهروندان انجام می‌شود و برای پیگیری و پاسخگویی این پیام‌ها واحدهای ثبت خبر، بازخورد و پیگیری ویژه برای تکریم شهروندان قمی وارد عمل می‌شوند.

کلانترزاده، شهروندان را چشم بینای شهرداری در شهر نام برد که هرلحظه مباحث مختلف و گسترده شهری را رصد و با سامانه ۱۳۷ در میان می‌گذارند و گفت: کلان‌شهر قم در راستای شهر تراز ایرانی اسلامی حرکت می‌کند و سعی ما در مجموعه شهرداری قم استفاده از ظرفیت مشارکت شهروندان در این مسیر است.***/ش

لینک کوتاه خبر:

pardysanonline.ir/?p=183862

Leave your thought here

آخرین اخبار

تصویر روز: