سرهنگ جمشید باقری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: سرنشینان ۲ دستگاه خودرو سواری پژو و یک دستگاه وانت نیسان با بارگیری اقلام بهداشتی تقلبی و حضور در ورودی های شهر همدان درصدد یافتن مشتری از داخل بازار برای فروش بار خود بودند که این موضوع به ماموران انتظامی گزارش شد. وی اضافه […]

سرهنگ جمشید باقری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: سرنشینان ۲ دستگاه خودرو سواری پژو و یک دستگاه وانت نیسان با بارگیری اقلام بهداشتی تقلبی و حضور در ورودی های شهر همدان درصدد یافتن مشتری از داخل بازار برای فروش بار خود بودند که این موضوع به ماموران انتظامی گزارش شد.

وی اضافه کرد: پس از حضور و بررسی موضوع توسط ماموران مشخص شد که متخلفان در ورودی همدان از سمت کرمانشاه و تهران مستقر شده و قصد یافتن مشتری و فروش لوازم بهداشتی تقلبی را دارند که توسط پلیس دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان بیان کرد: پس از بررسی اقلام کشف شده مشخص شد که بخشی از این محموله به نام یک شرکت معتبر بوده و متخلفان از برند این شرکت برای عرضه اقلام تقلبی بهره بردند.

سرهنگ باقری با بیان اینکه متخلفان در سه عملیات جداگانه دستگیر شدند اظهار داشت: سه دستگاه خودری توقیف و  محموله تحویل مرجع قضایی شد و هم اینک نیز سه فرد متخلف در بازداشت به سر می برند.

طبق آخرین گزارش فرمانده انتظامی استان همدان بیش از ۱۰۱ هزار عدد اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده احتکاری در این استان کشف شده که شامل ۳۲ هزار دستکش، ۳۷ هزار ماسک، ۲۲ هزار لیتر محلول های ضدعفونی کننده و ۱۰ هزار بسته ژله های ضدعفونی کننده بوده و در این راستا ۲۰ نفر نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از  یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

تعداد ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور تا ظهر چهارشنبه به ۹ هزار نفر و فوت ناشی از آن به ۳۵۴ نفر رسیده و تا کنون ۲ هزار و ۹۵۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بهبود یافته و ترخیص شده اند.

از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون ۴۴۶ نفر در بیمارستان های همدان بستری شدند که نتیجه آزمایش ۸۴ نفر مثبت بوده است.