به گزارش پردیسان آنلاین، محمود ترفع گفت: به رغم اینکه در سال ۹۹ فشار بسیار زیادی بر دوش همکارانم در شرکت واحد قرار داشت اما سرویس‌دهی ما حتی یک ساعت نیز قطع نشد و در تعطیلات نوروز، علاوه بر فعالیت خطوط عادی، خطوط بی‌آرتی به فعالیت شبانه‌روزی خود ادامه می‌دهند. وی در خصوص دلیل تأخیر […]

به گزارش پردیسان آنلاین، محمود ترفع گفت: به رغم اینکه در سال ۹۹ فشار بسیار زیادی بر دوش همکارانم در شرکت واحد قرار داشت اما سرویس‌دهی ما حتی یک ساعت نیز قطع نشد و در تعطیلات نوروز، علاوه بر فعالیت خطوط عادی، خطوط بی‌آرتی به فعالیت شبانه‌روزی خود ادامه می‌دهند.

وی در خصوص دلیل تأخیر در ورود اتوبوس‌های بی‌آرتی به ایستگاه‌ها در ایام عید گفت: تنظیم زمان حرکت اتوبوس‌ها در این ایام، متناسب با تقاضای سفر است و اصولاً حمل و نقل عمومی نه تنها در تهران، بلکه در همه جای دنیا تقاضامحور است.

وی درباره خبر خوب حوزه اتوبوسرانی در سال ۱۴۰۰ با اعلام اینکه خوشبختانه اوراق مشارکت سال ۹۹ را در ساعات آخر سال توانستیم نهایی کنیم، خاطرنشان کرد: ۴۵۰ میلیارد تومان از این اعتبار به شرکت واحد تعلق گرفته است که با استفاده از آن، نسبت به خریداری اتوبوس‌های جدید در سال ۱۴۰۰ اقدام می‌کنیم.