به گزارش پردیسان آنلاین، سید مرتضی حسام نژاد با توجه به بروزرسانی تعرفه عوارض بر اساس مطالعات تطبیقی با سایر کلان‌شهرها، اظهار داشت: با توجه به افزایش هزینه‌هایی که به شهرداری تحمیل‌شده تعرفه‌های جدید تهیه و تنظیم‌شده است. معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم از اجرای تعرفه‌های جدید از ابتدای سال ۱۴۰۰ خبر داد و […]

به گزارش پردیسان آنلاین، سید مرتضی حسام نژاد با توجه به بروزرسانی تعرفه عوارض بر اساس مطالعات تطبیقی با سایر کلان‌شهرها، اظهار داشت: با توجه به افزایش هزینه‌هایی که به شهرداری تحمیل‌شده تعرفه‌های جدید تهیه و تنظیم‌شده است.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم از اجرای تعرفه‌های جدید از ابتدای سال ۱۴۰۰ خبر داد و تصریح کرد: تعرفه‌های جدید پس از طرح موضوع و تصویب در شورای اسلامی شهر و تأیید مراجع ذیصلاح از ابتدای سال ۱۴۰۰ اجرایی می‌شود.

حسام نژاد نحو قیمت‌گذاری تعرفه‌ها در سال ۱۴۰۰ را تشریح کرد و گفت: در تدوین و تهیه تعرفه سال ۱۴۰۰ قیمت منطقه‌ای ماده ۶۴ قانون اصلاحی مالیات‌های مستقیم ملاک قرارگرفته که در میزان و رشد تعرفه عوارض نسبت به سال ۹۹ تأثیر خواهد داشت.

وی با تأکید دوباره به شهروندان برای پرداخت به‌موقع عوارض صدور پروانه ساختمانی سال ۹۹ بیان کرد: از شهروندان تقاضا داریم تا فرصت باقی‌مانده عوارض صدور پروانه ساختمانی خود را پرداخت کنند تا شامل تعرفه سال ۱۴۰۰ نشوند.***