کورش محمدحسینی در گفتوگو با خبرنگار پردیسان آنلاین، با اشاره به اهمیت ارائه خدمات الکترونیکی به شهروندان، اظهار داشت: شهرداری از نهادهای درگیر مستقیم با مردم است که در سالهای گذشته اقدامات خوبی برای کاهش مراجعات حضوری مردم انجام داده است. رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم با بیان اینکه شیوع کرونا فرصت […]
کورش محمدحسینی در گفتوگو با خبرنگار پردیسان آنلاین، با اشاره به اهمیت ارائه خدمات الکترونیکی به شهروندان، اظهار داشت: شهرداری از نهادهای درگیر مستقیم با مردم است که در سالهای گذشته اقدامات خوبی برای کاهش مراجعات حضوری مردم انجام داده است.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم با بیان اینکه شیوع کرونا فرصت مناسبی برای افزایش خدمات الکترونیکی است، تصریح کرد: قمیار طیف گستردهای از خدمات موردنیاز شهروندان را در بردارد و در آن خدمات مختلفی برای رفاه حال شهروندان ارائه میشود.
محمدحسینی با اشاره به ارائه خدمات حوزه شهرسازی از طریق سامانه قمیار، عنوان کرد: شهروندان میتوانند درخواستهای خود را در حوزه شهرسازی و ساختمان از طریق سامانه قمیار ثبت کنند و این نخستین گام از خدمترسانی است.
وی با تأکید بر اینکه موضوع خدمات شهرسازی و صدور مجوزهای ساختمانی، مسئلهای بسیار پیچیده و طولانی بوده و مراحل متعددی دارد، ابراز کرد: نخستین مرحله که ثبت درخواست است بهطور کامل در قمیار پیادهسازی شده و گامهای بعدی در حال برداشتن است.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم خاطرنشان کرد: هماکنون در مرحله پیادهسازی بخش استعلامات الکترونیکی بین دفاتر اسناد رسمی از طریق سامانه قمیار هستیم که دسترسی ویژهای برای همکاران در اسناد رسمی فراهم کرده است.
محمدحسینی یادآور شد: در این بخش تعامل خوبی اتفاق افتاد و برای همه دفاتر اسناد رسمی، نام کاربری تعریف شد. تا نزدیک عید فاز آزمایشی تکمیل و نواقص رفع میشود.**
Sunday, 24 November , 2024