مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: پیرو تفاهم‌نامه فی مابین این سازمان و اداره آموزش و پرورش کاشان تمام مستخدمین مدارس، دوره آموزش مقدماتی، ایمنی و آتش‌نشانی را فرا گرفتند. محمدعلی پیراسته گفت: در این دوره آموزشی، آشنایی با وظایف و نحوه ارتباط با سازمان آتش نشانی در هنگام بروز […]

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: پیرو تفاهم‌نامه فی مابین این سازمان و اداره آموزش و پرورش کاشان تمام مستخدمین مدارس، دوره آموزش مقدماتی، ایمنی و آتش‌نشانی را فرا گرفتند.

محمدعلی پیراسته گفت: در این دوره آموزشی، آشنایی با وظایف و نحوه ارتباط با سازمان آتش نشانی در هنگام بروز حوادث، شناخت انواع آتش‌سوزی و نحوه مقابله با آنها، آموزش نحوه خروج اضطراری در هنگام بروز آتش سوزی و فرار از دود، ارائه نکات ایمنی در خصوص خطرات، راه‌های پیشگیری از خطرات و حوادث وسایل برقی، گازسوز و گاز‌گرفتگی ،آشنایی با انواع خاموش کننده‌ها و نحوه صحیح استفاده از آنها به ۲۵۰ نفر از مستخدمین مدارس کاشان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آموزش داده شد.

وی افزود: این طرح آموزش ایمنی توسط مربیان و کارشناسان واحد آموزش سازمان در راستای گسترش فرهنگ ایمنی و افزایش آگاهی به مستخدمین که مستقیما در مدارس با موضوعات مرتبط با ایمنی سروکار دارند، اجرا می‌شود.