به گزارش پردیسان آنلاین، آیین عطرافشانی و گلباران مزار شهدای انقلاب در آرامستان بهشت معصومه(س) در آستانه۲۲ بهمن روز پیروزی انقلاب با حضور دکتر سقائیان نژاد شهردار قم، معاونان شهردار، مدیر بنیاد شهید منطقه ۲ قم و جمعی از مدیران شهری برگزار شد.شهردار قم در این آیین با اشاره به اهمیت زنده نگه‌داشتن یاد و […]

به گزارش پردیسان آنلاین، آیین عطرافشانی و گلباران مزار شهدای انقلاب در آرامستان بهشت معصومه(س) در آستانه۲۲ بهمن روز پیروزی انقلاب با حضور دکتر سقائیان نژاد شهردار قم، معاونان شهردار، مدیر بنیاد شهید منطقه ۲ قم و جمعی از مدیران شهری برگزار شد.
شهردار قم در این آیین با اشاره به اهمیت زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهیدان ولی‌نعمتان ما در این انقلاب هستند و هر گامی که در این نظام مقدس برای خدمت به مردم بر می‌داریم، گوشه‌ای از نمونه فداکاری شهدا برای انقلاب است.
گلباران مزار شهیدان حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی اوسطی از شهدای والامقام انقلاب و حیدر رضایی نخستین شهید دانش‌آموز کشور از برنامه‌های این آیین بود که شهردار و دیگر مسئولان با اهدای گل با آرمان‌های این شهیدان تجدید بیعت کردند.
عطرافشانی مزار این شهیدان با حضور فرزند شهید اوسطی و خواهر شهید رضایی برگزار شد.
اجرای موزیک توسط گروه رزم نوازان سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم از دیگر برنامه‌های این آیین معنوی در آرامستان بهشت معصومه(س) بود.