به گزارش واحد خبر سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم، با اجرای خط حرکت تاکسی مسیر برگشت خیابان شهیدان فاطمی (دورشهر) و پاکسازی خط کشی قبلی مسیر رفت، اجرای علائم ترافیکی افقی خیابان شهیدان فاطمی عمیاتی شد. سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: در خیابان شهیدان فاطمی سه خط […]

به گزارش واحد خبر سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم، با اجرای خط حرکت تاکسی مسیر برگشت خیابان شهیدان فاطمی (دورشهر) و پاکسازی خط کشی قبلی مسیر رفت، اجرای علائم ترافیکی افقی خیابان شهیدان فاطمی عمیاتی شد.

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: در خیابان شهیدان فاطمی سه خط ممتد ویژه مسیر حرکت تاکسی، پاکسازی خط‌های قبلی و اجرای خط منقطع و نصب استاپر پایان یافته که در کنار سایر طرح‌های دیگر، بسیاری از نیازهای ترافیکی این معبر برطرف شده است.

قاسم طالبی با اعلام این که، طرح پارک حاشیه‌ای، اجرای خط عابرپیاده دوجزیی و تامین نیاز پارکینگ عمومی نیز قبلا در این معبر اجرا شده، افزود: این طرح به صورت مشترک بین مناطق یک و هفت شهر قم اجرا و بیش از ۳ هزار متر عملیات خط کشی در آن انجام شده است.

وی گفت: این طرح‌ها به منظور افزایش ضریب ایمنی، تسریع و سهولت در تردد خودروها، نظم بخشی به رفت و آمد وسایل نقلیه و پیشگیری از برخورد و کاهش حوادث صورت گرفته است.**