محمد رمضانی در گفت وگو با پردیسان آنلاین، با اشاره به نصب تابلوهای هدایت مسیر، اظهار داشت: چهار تابلوهای هدایت مسیر به منظور کاهش تصادف و تسهیل در عبور و مرور نصب شده است که دو مورد از آنها در بلوار غدیر، یک تابلو در بلوار امامت و یک تابلو در بلوار شهروند نصب شده […]

محمد رمضانی در گفت وگو با پردیسان آنلاین، با اشاره به نصب تابلوهای هدایت مسیر، اظهار داشت: چهار تابلوهای هدایت مسیر به منظور کاهش تصادف و تسهیل در عبور و مرور نصب شده است که دو مورد از آنها در بلوار غدیر، یک تابلو در بلوار امامت و یک تابلو در بلوار شهروند نصب شده است.

سرپرست منطقه هشت شهرداری قم با اشاره به نصب استاپر جدا کننده جهت تردد منظم و کاهش برخورد خودروها نیز افزود: در خیابان‌های ابوطالب، مؤتلفه و زاگرس استاپر جداکننده نصب شده است.

رمضانی ادامه داد: ۶۰ عدد استوانه در تقاطع‌ها به منظور آشکارسازی و جلوگیری از برخورد نصب شده است.

وی از نصب استاپر عرضی به منظور آشکارسازی سرعت ‌کاه در سطح منطقه خبر داد و گفت: در ۹۶ سرعت‌کاه در سطح منطقه این استاپرهای عرضی به منظور آشکارسازی نصب شده است.

سرپرست منطقه هشت شهرداری قم از رنگ آمیزی سرعت گیرهای بلوار شهروند نیز خبر داد و گفت: سرعتگیرهای دانشگاه، سبلان و کزازی به منظور آشکارسازی رنگ آمیزی شدند.**