به گزارش پردیسان آنلاین، محمد رمضانی پردیسان را یکی از تمیزترین مناطق شهرداری قم دانست و اظهار داشت: پردیسان در بخش جمع‌آوری زباله یکی از مناطق منظم در شهر قم بوده و در دوره‌های مختلف ازنظر رضایت شهروندان رتبه نخست را کسب کرده است. سرپرست منطقه هشت شهرداری قم از جمع‌آوری بیش از ۴۰ تن […]

به گزارش پردیسان آنلاین، محمد رمضانی پردیسان را یکی از تمیزترین مناطق شهرداری قم دانست و اظهار داشت: پردیسان در بخش جمع‌آوری زباله یکی از مناطق منظم در شهر قم بوده و در دوره‌های مختلف ازنظر رضایت شهروندان رتبه نخست را کسب کرده است.

سرپرست منطقه هشت شهرداری قم از جمع‌آوری بیش از ۴۰ تن زباله در شهر پردیسان خبر داد و افزود: به‌طور میانگین بین ۴۰ تا ۴۵ تن زباله شبانه از شهر پردیسان جمع‌آوری‌شده و سطل زباله ورودی مجتمع‌ها به‌صورت مستمر تخلیه می‌شود.

رمضانی از اجرای موفقیت آمیز طرح پایلوت جمع‌آوری یک‌شب در میان در پردیسان خبر داد و تصریح کرد: پردیسان پایلوت جمع‌آوری یک‌شب در میان در استان شده و نظافت معابر و جمع‌آوری منظم زباله مورد رضایت  شهروندان در این منطقه است.

وی مطالبه گری شهروندان و نظارت آن‌ها را در این منطقه قابل‌توجه خواند و تأکید کرد: ارتباط بین پرسنل شهرداری و شهروندان در منطقه هشت بسیار نزدیک بوده و مطالبه گری مردم قابل‌تقدیر است.**