به گزارش امور فرهنگی و ارتباطات سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، پیام جوادیان در جلسه شورای سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به تعیین تکلیف سرمایه‌گذار شهربازی فدک اظهار کرد: سرمایه‌گذار بسیار خوبی برای این پروژه انتخاب شده و امیدواریم کارهای قراردادی آن به زودی انجام شده و باشرایطی که […]

به گزارش امور فرهنگی و ارتباطات سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، پیام جوادیان در جلسه شورای سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به تعیین تکلیف سرمایه‌گذار شهربازی فدک اظهار کرد: سرمایه‌گذار بسیار خوبی برای این پروژه انتخاب شده و امیدواریم کارهای قراردادی آن به زودی انجام شده و باشرایطی که سرمایه‌گذار دارد در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ این پروژه به بهره‌برداری برسد.
جوادیان به تله‌سیژ بوستان علوی اشاره کرد و گفت: این پروژه بیش از ۹۵ درصد پیشرفت دارد و مراحل پیگیری استاندارد آن در حال انجام است و بخش زیادی از استاندارد پروژه هم گرفته شده و پس از اخذ استاندارد مجوز بهره‌برداری داده شده و پروژه فعال می‌شود.
وی بیان کرد: در حال حاضر بخش عمده این پروژه تکمیل شده و ۵۰ صندلی دونفره روی آن نصب شده است. به نظر می‌رسد بتوانیم ۲۲ بهمن‌ماه این پروژه را در اختیار مردم قرار دهیم.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم تصریح کرد: این خط تله‌سیژ قم از یک شرکت اتریشی ۱۳۵ هزار یورو با یورو کمتر از ۴ هزار تومان خریداری شده که امروز بیش از ۵۰۰ هزار یورو قیمت دارد در شرایطی که قیمت یورو بیش از ۲۸ هزار تومان قیمت دارد و این پروژه ارزش افزوده قابل توجهی برای شهر قم داشته است.