به گزارش پردیسان آنلاین، منصور جمشیدپور در جلسه تقدیر از برگزیدگان پژوهشی شهرداری قم با اشاره به نگاه ویژه مدیریت شهری به اقدامات پژوهشی اظهار داشت: در گذشته شاخص‌های ارزیابی پژوهشی استانی بود که در دو سال گذشته این شاخص‌ها بومی و با استفاده از همان شاخص‌ها ویژه شهرداری شده است. وی با بیان اینکه […]

به گزارش پردیسان آنلاین، منصور جمشیدپور در جلسه تقدیر از برگزیدگان پژوهشی شهرداری قم با اشاره به نگاه ویژه مدیریت شهری به اقدامات پژوهشی اظهار داشت: در گذشته شاخص‌های ارزیابی پژوهشی استانی بود که در دو سال گذشته این شاخص‌ها بومی و با استفاده از همان شاخص‌ها ویژه شهرداری شده است.

وی با بیان اینکه با بومی‌سازی این شاخص‌ها زمینه شناسایی ظرفیت‌های کارکنان شهرداری فراهم‌شده است، ابراز کرد: در فراخوان امسال حدود ۲۰۰ اثر به گروه پژوهش شهرداری قم ارسال‌شده بود.

رئیس گروه پژوهش شهرداری قم ادامه داد: این تعداد آثار مربوط به ۱۶ نفر از کارکنان شهرداری بود که نهایتاً ۵ نفر رتبه‌های برتر را کسب کرده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه یکی از اهداف گروه پژوهش بومی‌سازی آن‌ها در اقدامات اجرایی است، تصریح کرد: آثار رسیده در قالب‌های مقاله، کتاب، گزارش علمی، طرح پژوهشی و … بوده است.