غلامرضا جانقربان در گفتوگو با پردیسان آنلاین، با اشاره به تأکید شهرداری بهمنظور توسعه ارائه خدمات غیرحضوری، اظهار داشت: نرمافزار قم یار تصمیمی است که شهرداری برای ارائه خدمات غیرحضوری آن را در دستور کار قرارداد و سال گذشته برای ارائه تخفیفات از این نرمافزار استفاده شد که در آن زمان مورد استقبال خوبی هم […]
غلامرضا جانقربان در گفتوگو با پردیسان آنلاین، با اشاره به تأکید شهرداری بهمنظور توسعه ارائه خدمات غیرحضوری، اظهار داشت: نرمافزار قم یار تصمیمی است که شهرداری برای ارائه خدمات غیرحضوری آن را در دستور کار قرارداد و سال گذشته برای ارائه تخفیفات از این نرمافزار استفاده شد که در آن زمان مورد استقبال خوبی هم واقع شد.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم افزود: با توجه به ضعفها و اشکالاتی که نرمافزار قم یار در ابتدای کار داشت، همه خدمات محدود به قم یار نشد و از سوی دفاتر پیشخوان نیز ارائه خدمت میشود.
جانقربان ادامه داد: با مسئولان دفاتر پیشخوان هم جلسات متعددی داشتیم و آنها هم به دلیل چندکاره بودن و از سویی به این دلیل که اولین بار بود که در مسائل مدیریت شهری ورود پیدا میکردند ضعفهایی ازنظر عملکردی داشتند که آموزشهایی به آنها ارائه شد.
وی بابیان اینکه ۴۲ دفتر پیشخوان در مناطق هشتگانه آموزش داده شد، افزود: تسلط کاربران در ارائه خدمات در دفاتر پیشخوان با توجه به چندکاره بودن این دفاتر زمانبر بود.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم افزود: ارائه خدمات از سوی دفاتر پیشخوان نیز هدف ما نیست چراکه در این صورت نیز تفاوت چندانی با قبل وجود ندارد و صرفاً ارائه خدمات از شهرداری به دفاتر پیشخوان منتقلشده است اما ازآنجاییکه شهروند الکترونیک نداریم تا به امروز نتوانستیم ارائه خدمات را صرفاً از مسیر الکترونیک ارائه دهیم.
Friday, 22 November , 2024