۹ محصول فولادی به میزان حدود ۶۰۰ هزار تن امروز در بورس کالا عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پردیسان آنلاین، امروز سه شنبه ۸ خرداد ماه ۹ محصول فولادی از جمله ۲۴۲ هزار و ۶۶۹ تن ناودانی با قیمت ۲۴۲ هزار و ۶۶۹ ریال عرضه خواهد شد.

میزان نبشب عرضه شده در بورس کالای امروز نیز ۱۵ هزار و ۱۲۶ تن با قیمت پایه ۲۴۱ هزار و ۸۳۶ ریال است که این محصول نسبت به هفته گذشته افزایش ۵۱ درصدی حجم عرضه را داشته است.

همچنین ۱۰ هزار تن ورق سرد B، قیمت پایه ۳۷۱ هزار و ۷۵۶ ریال در نظر گرفته شده است. در حالی قیمت این محصول تغییری نسبت به عرضه هفته گذشته نداشته که شاهد رشد ۶۶ درصدی حجم عرضه آن هستیم.

علاوه بر این، قرار است ۱۳ هزار و ۲۵۰ تن ورق گالوانیزه G در معاملات امروز، عرضه شود که این محصول ۳٫۷ درصد پایین‌تر از قیمت عرضه هفته گذشته یعنی با قیمت پایه ۴۴۰ هزار و ۷۳۴ ریال عرضه خواهد شد.

همچنین، برای ۴ هزار و ۹۵۰ تن ورق گرم، قیمت پایه ۳۱۸ هزار ریال در نظر گرفته شده است.

مشتریان می‌توانند ۵۰ هزار تن آهن اسفنجی را ۱٫۳ درصد بالاتر از قیمت عرضه هفته گذشته یعنی با قیمت پایه ۱۲۴ هزار و ۹۱۲ ریال خریداری کنند.

در ادامه، ۳۰۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی و ۲۰۰ هزار تن سنگ آهن کلوخه در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. ضمن اینک قیمت پایه این ۲ محصول به ترتیب ۱۳ هزار و ۳۷۸ ریال و ۶ هزار و ۸۸۰ ریال خواهد بود. لازم به ذکر است قیمت پایه سنگ آهن دانه بندی کاهش ۶٫۳ درصدی داشته است.

در همین حال، فروشندگان برای ۲ هزار تن عرضه کنسانتره سنگ آهن، قیمت پایه ۳۶ هزار و ۸۰ ریال را در نظر گرفته‌اند که بر خلاف تغییر جزئی در قیمت پایه این محصول، حجم عرضه آن ۹۷ درصد نسبت به عرضه هفته گذشته کاهش داشته است.

در مجموع باید توجه داشت که امروز ۵۹۸ هزار و ۲۷۶ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا عرضه می‌شوند.